Xiaomi може виробляти SU7 кожні 76 секунд завдяки новим виробничим процесам

06.05.2024

Буквально через кілька днів після того, як у звітах було стверджено, що Tesla відмовляється від амбітних планів відлити днище своїх автомобілів як єдине ціле, Xiaomi надала подробиці інновацій, які вона використовує як частину свого виробничого процесу. Процес Tesla відомий як gigacasting, яку і Xiaomi також використовує, а також методику штампування для виробництва SU7.

Xiaomi стверджує, що є єдиною вітчизняною автомобільною компанією, яка використовує дві технології власно розроблених сплавних матеріалів для лиття під тиском і власно розроблену кластерну систему великого обладнання для лиття під тиском.

Компанія Tesla стала піонером у використанні широкомасштабного лиття під тиском, використання якого може замінити багато окремих компонентів, які можна було б зібрати в більший компонент за допомогою єдиного лиття. З точки зору виробництва це означає, що заводу потрібно менше площі, а для автомобіля — краща безпека, оскільки автомобіль тепер має підвищену жорсткість. Крім того, зазвичай литі деталі легші, що допомагає збільшити запас ходу автомобіля. Кілька китайських виробників, включаючи XPeng і Nio, згодом почали використовувати технологію лиття під тиском.

Система Xiaomi була самостійно розроблена спільно з Haitian. Машина займає площу розміром приблизно з два баскетбольні майданчики, позначена назвою 9100t, що означає силу затиску машини. Машина створює задню частину підлоги Xiaomi SU7 і скорочує 72 деталі, які раніше вимагали штампування та зварювання, до однієї литої деталі, яку можна виготовити за 100 секунд. Для виробництва це означає 840 менше зварювальних точок і 45% скорочення часу виробництва. У той час як для автомобіля це означає, що компонент на 17% легший, а також призводить до зниження шуму від дороги на 2 дБ. Крім того, це збільшує очікуваний термін служби інтегрованої панелі осі, тобто вона може легко досягти пробігу понад 2 мільйони кілометрів, що в 10 разів перевищує очікуваний термін служби традиційної панелі осі.

Xiaomi реалізувала триступеневу систему захисту від зіткнень. Це означає, що у разі зіткнення на низькій та середній швидкості потрібно замінити лише балку захисту від зіткнення та зону зминання. Xiaomi розробила цілу групову систему машин для лиття під тиском, що складається з 60 пристроїв і 433 процесів, з яких Xiaomi Super Die Casting 9100T є лише одним із них. Дослідження та розробки команди Xiaomi призвели до 11 патентних інновацій у дизайні та вдосконалення існуючої в галузі технології лиття під тиском, включаючи систему оптимізації параметрів активної ін’єкції AI.

Завод, що виробляє автомобілі Xiaomi, має високий ступінь автоматизації, і коли він наростить потужності, зможе виробляти 40 автомобілів на годину або по одному кожні 76 секунд. На заводі працює понад 700 роботів і 181 автономний мобільний робот (AMR), який доставляє штамповані деталі. Кожен AMR використовує Lidar, щоб орієнтуватися на виробництві. Машини також використовуються для контролю якості, система контролю X-Eye має точність 99,9% із вказівкою на дефекти замість людського ока.

Авто в наявності