На Пекінському автошоу 2024 року Toyota представила два нових електромобілі – bZ3C і bZ3X.
Якщо ви думали, що назва bZ3 звучить знайомо, – ви маєте рацію. bZ3 почав своє життя як седан із трансмісією, розробленою спільно BYD і Toyota. Схоже, що ця назва тепер присвоєна новій лінійці, усім електрокарам з силовими агрегатами, що були спільно розроблені.
bZ3C — це серійна версія концептуального кросовера bZ Sport, показаного на минулорічному автосалоні в Шанхаї. Змін небагато – камери бічного огляду замінено на більш звичайні дзеркала, а нижня губа спереду має менш гострий кут. Передня частина має з’єднані світлові кластери у формі С, а дизайн бампера дуже схожий на новий Prius. Цей кросовер схожий на електрифікований C-HR. Примітно, що автомобіль має Лідар і приховані дверні ручки. Колеса з низьким опором і плавна лінія хвоста додають молодіжного характеру. Ззаду є досить видатна губа спойлера, а стоп-сигнали проходять через двері багажника.
Всередині експозиції автомобіль має яскравий червоний салон. Є плаваюча центральна консоль і екран інформаційно-розважальної системи. Панель приладів здається дуже далеко віддалена від приладової панелі до лобового скла. bZ3C буде вироблятися FAW Toyota і, ймовірно, надійде в продаж у другій половині року.
GAC Toyota, з іншого боку, отримує bZ3X, який віддалено походить від минулорічної концепції bZ FlexSpace. Дизайн здається більш стриманим, ніж bZ3C, фари розділені між пробіжними вогнями поперек і нижніми фарами. Крім того, автомобіль має Лідар, встановлений у верхній частині лобового скла.
Як і його побратим, bZ3X має двоколірний дизайн корпусу з затемненням над лінією вікна. Всередині автомобіля є плаваючий центральний екран і невеликий приладовий дисплей. Загальний вигляд більш стриманий, ніж у bZ3C. Ілюстрація автомобіля показує великий панорамний дах.
Toyota не робила жодних заяв про силовий агрегат. Однак можна припустити, що їх живлять блейд-батареї від дочірньої компанії BYD FinDreams.