У період з 26 лютого до 3 березня 2024 року в Женеві проходить автомобільна виставка, у якій взяли участь дев’ять автомобільних компаній – Renault, Dacia, BYD та його суббренди Denza та Yangweng, а також Lucid, MG та новий бренд IM від концерну SAIC. Пропонуємо розглянути новинки детальніше.
BYD
Найбільший китайський електробренд робить ставку на Європу. Новинкою став рестайлінг великого кросовера BYD Tang. Його розміри становлять 4900 х 1950 х 1725 мм при колісній базі 2820 мм. Салон вміщує 6-7 місць. У максимальному виконанні силова установка Tang видає 517 к.с., а заряду батареї вистачає на 635 км за циклом CLTC.
SAIC
Ще однією зіркою Женевського автосалону стала компанія SAIC, яка презентувала новий автомобіль кросс-купе MG S9. Його точні габарити становлять 4900 х 1925 х 1655 мм при колісній базі 2950 мм. У салоні розташований єдиний блок із трьох екранів. З недавніх пір ця модель має лише задній привід з електромотором на 340 к.с. Залежно від батареї, її запас ходу становить 570-670 км.
Варто також познайомитися із Rising F7. Це великий седан із точними габаритами 5000 х 1953 х 1494 мм при колісній базі 3000 мм. У салоні, як і у MG S9, єдиний блок із трьох екранів. А ось силових установок тут більше. Є задній привід на 340 коней і 602-702 км запасу ходу, а є і повнопривідне виконання з віддачею в 544 к.с. та запасом ходу 632 км.
Intelligent Mobility
Крім того, компанія SAIC, до складу якої входить MG, представить у Швейцарії новий преміум-бренд IM Intelligent Mobility. Седан IM L6 – це великий електромобіль з точними габаритами 4931 х 1960 х 1474 мм при колісній базі 2950 мм. Зовнішній вигляд новинки виконаний у новітній стилістиці бренду. У салоні IM L6 велика мультимедійна установка. Центральну консоль перетинає величезний монітор. Ще один тачскрин встановлений у центральному тунелі. У IM L6 є три варіанти силових установок: потужністю 314, 340 та 515 к.с. Запас ходу – 700-770 км за циклом CLTC.
Dacia
Головна новина майбутньої весни – оновлений електричний мінікар Dacia Spring. Стильний дизайн, модернізований інтер’єр та чудові перспективи. 2023-го «Спрінг» став восьмим за популярністю електрокаром у Європі. Новий «Спрінг» надає більше перспектив.
Renault
Головною новинкою французів у Женеві став відроджений у форматі електромобіля хетчбек Renault 5. Створений у стилі ретрофутуризму R5 EV, що лише трохи нагадує свого легендарного попередника з 70-80-х років. Але це дуже важливий для Renault автомобіль. Головна, по суті, надія на боротьбу з китайськими брендами в сегменті електромобілів дешевше 25 000 євро.
Більше фото та можливостей нового авто розглядаємо у статті – Перші фото Renault 5 E-Tech з автосалону у Женеві.