Zeekr 001 трансформується у гібрид

18.09.2024

Шпигунські знімки ліфтбека Zeekr 001 з гібридною силовою установкою просочилися в Інтернет у Китаї. Раніше генеральний директор Zeekr Енді Ан підтвердив, що компанія почала розробку гібридних автомобілів з першої моделі, яка буде випущена в 2025 році. Це зрозуміле рішення, оскільки гібриди стали досить популярними в Китаї.

Перехід на гібридну технологію став зростаючою тенденцією серед китайських виробників електромобілів. Avatr, Xpeng і Zeekr підтвердили, що в майбутньому випустять гібридні моделі. Це не дивно, оскільки китайські покупці віддають перевагу автомобілям PHEV і EREV, оскільки у електромобілів є головна проблема – запас ходу.

Zeekr 001 з гібридною силовою установкою помітили в Китаї під час дорожніх випробувань. Він приймає зовнішній стиль нового Zeekr 001, випущеного в лютому цього року, має LiDAR на даху, світлодіодні ходові вогні та фари, вбудовані в передній бампер.

Загалом плямистий автомобіль виглядає схожим на стандартний електромобіль 001. Однак на капоті у нього є наклейка з написом «Hybrid Electric Vehicle». Отже, автомобіль на фото – гібридний варіант.

Про гібридну систему трансмісії автомобілів під маркою Zeekr мало інформації. Генеральний директор Zeekr Енді Ан сказав, що гібридна технологія компанії поєднає в собі переваги гібридних технологій, що підключаються до електромережі, і гібридних технологій розширеного діапазону. Це означає, що автомобіль буде їхати в режимі EREV на низькій швидкості. А ДВС почне передавати крутний момент прямо на колеса на шосе. Таке рішення вирішить проблему високої витрати палива EREV на високих швидкостях.

Перший гібридний автомобіль від Zeekr вийде на ринок у третьому кварталі 2025 року. Але це не ліфтбек 001, а флагманський SUV бренду під кодовою назвою EX1E. Останнє раніше було виявлено на патентних зображеннях. Це повнорозмірний кросовер з формою кузова, схожою на Rolls-Royce Cullinan. Здається, ліфтбек 001 стане наступним гібридним автомобілем від Zeekr, який вийде на ринок.

Оскільки Zeekr стає гібридом, це створює незручну ситуацію. Спочатку цей бренд був створений як електрична філія Lynk & Co, марки автомобілів високого класу, створеної спільно Geely і Volvo. Сьогодні Lynk & Co здійснює перехід від технологій ICE до BEV та PHEV. І вже тут видно зіткнення. У найближчі кілька років Geely матиме два бренди автомобілів високого класу, які вироблятимуть BEV та PHEV з досить близьким ринковим позиціонуванням. Це може призвести до внутрішньої конкуренції.

Авто в наявності