Xpeng Motors прискорює свою стратегію розширення за кордоном. На сьогоднішній день Xpeng Motors досягла домовленостей про стратегічну співпрацю з дилерською групою ОАЕ Ali&Sons, єгипетською RAYA Group, азербайджанською SR Group, йорданською T Gargour & Fils Group та ліванською Gargour Asia SAL Group на ринках Близького Сходу та Африки. Завдяки цьому партнерству, починаючи з другого кварталу, кілька моделей Xpeng Motors будуть запущені та доставлені в п’ять країн Близького Сходу та Африки.
У 2024 році Xpeng Motors прискорить свою експансію на закордонні ринки. Після досягнення домовленостей про стратегічну співпрацю з дилерськими групами в п’яти країнах Близького Сходу та Африки, Xpeng Motors почне продавати моделі позашляховиків Xpeng G6 і G9 в ОАЕ з третього кварталу.
Xpeng G6 і G9 – це моделі, які використовують глобальну архітектуру інтелектуальної еволюції SEPA 2.0 “Fuyao” від Xpeng. У той же час, Xpeng P7 і G9 почнуть поставлятися в Йорданію і Ліван у другому кварталі 2024 року, а в Єгипет – в третьому кварталі.
Співпраця з ринками Близького Сходу та Африки знаменує собою ще один крок Xpeng Motors на шляху до глобалізації. Об’єднані Арабські Емірати, Азербайджан та Єгипет є першими новими ринками для Xpeng Motors у Перській затоці, Центральній Азії та Африці відповідно. У той же час, цього року Xpeng також розширить свою присутність на європейських ринках, включаючи Німеччину, Великобританію, Італію та Францію. У 2024 році Xpeng Motors зосередиться на Європі та потенційних ринках Близького Сходу та Африки, а також запустить більш адаптовані моделі для доставки, щоб збільшити продажі та частку ринку.
З постійним розвитком індустрії інтелектуального водіння та нової енергетики, відповідні галузеві організації прогнозують, що експорт вітчизняних легкових автомобілів досягне 5 мільйонів одиниць у 2024 році. У майбутньому Xpeng Motors буде всебічно прискорювати свою зарубіжну стратегію 2.0, продовжувати зосереджуватися на інтелектуальних стратегіях і стратегіях локалізації, а також забезпечувати зарубіжні ринки продукцією, що відповідають потребам місцевого ринку.