Сьогодні компанія Xpeng оголосила, що новий Mona M03 має найнижчий опір вітру серед масового електричного седана з Cd 0,194. Також варто відзначити, що на плакаті, який повідомляє про це, Xpeng називає автомобіль Mona M03, а не просто M03, як ми думали раніше.
Xpeng опублікував діаграму, яка показує відмінності різних елементів дизайну Mona M03 в аеродинаміці автомобіля разом із відповідним збільшенням запасу ходу. Слід пам’ятати, що існує кілька способів збільшити радіус дії без встановлення більшої батареї, що призводить до проблеми зі спіраллю ваги. Найкращий спосіб зробити це — або зменшити вагу, або зробити автомобіль більш аеродинамічним, щоб зменшити опір, тобто автомобілю потрібно менше енергії для руху.
Аеродинамічні заходи призводять до зменшення опору вітру Xpeng Mona M03 на Cd 0,085, і, як стверджується, це збільшує радіус дії на 60 км. Це також означає на 15% менше споживання енергії на 100 км. Найбільший внесок у це вносить майже 1-метрова система активної повітрозабірної решітки (AGS), яка сама по собі забезпечує 0,023 Cd і збільшення запасу ходу на 15,6 км. Інші заходи включають вітрову направляючу пластину ззаду, дугову гребінку з низьким опором вітру, ободи з низьким опором вітру та пневматичний обтічний качиний хвіст.
Слід також зазначити, що завдяки спискам MIIT ми також знаємо, що Mona M03 досить легкий для електромобіля. В інформації про перелік вказано три різні ваги 1631, 1661 і 1739 кг залежно від версії. Поки що ми все ще не маємо жодної остаточної інформації про дальність, лише рання індикація передбачає 550 км (CLTC). Однак, виходячи з низького лобового опору та ваги, цифра близько 600 км буде більш ніж вірогідною, якщо ємність акумуляторної батареї не буде низькою.
Найменший седан Xpeng на сьогоднішній день має розміри 4780, 1896 і 1445 мм (д/ш/в) і має колісну базу 2815 мм. Автомобіль має співвідношення сторін 1,31, співвідношення довжини до висоти 3,31, а співвідношення висоти шини 0,47. Xpeng нещодавно оприлюднив, що це ідеальні співвідношення для дизайну.
Під час запуску буде вибір між електродвигуном потужністю 140 кВт або 160 кВт. Сік буде надходити від літій-залізо-фосфатних лезових батарей від дочірньої компанії BYD FinDreams. Очікується, що ціна становитиме близько 150 000 юанів (20 650 доларів США). Автомобіль стартує сьогодні, офіційний запуск відбудеться у третьому кварталі.
Серія Mona розпочалася як співпраця між Didi та Xpeng із розподілом обов’язків між двома компаніями. Відповідно до тизерного плаката Mona означає «Made Of New AI», і на плакаті зазначено, що це «просування розумних електромобілів на основі штучного інтелекту в усьому світі», що може означати, що автомобіль призначений для експорту.