Три електрокари, які затьмарили всі інші автомобілі на New York Auto Show 2024

28.03.2024

Міжнародний автосалон у Нью-Йорку 2024 офіційно відкрив свої двері, ознаменувавши ще одну важливу подію в календарі автомобільної промисловості. Хоча масштаби закордонних виставок поступово скорочуються, на цій виставці попри все випущено близько 20 нових автомобілів. Серед них Ford, Hyundai Group (включаючи Hyundai, Kia, Genesis) і Nissan (зокрема, Nissan і Infiniti) та інші. Але більшої уваги все таки привернули нові ексклюзивні електрокари, які пропонуємо розглянути ближче.

Ford Electric GT Bronze Edition

На виставці в Нью-Йорку 2024 року відбувся офіційний дебют Ford Electric GT Bronze Edition. Автомобіль має унікальний колір кузова Eruption Green з декором BRONZE – ексклюзивний вулканічний зелений колір, з додаванням елементів бронзового оздоблення для решітки радіатора та коліс з метою посилення візуального ефекту. Його 20-дюймові колеса оснащені червоними гальмівними супортами, двері та хвостова частина мають позначки логотипу, щоб ще більше посилити відчуття ексклюзивності. Крім того, новий автомобіль також пропонує пакет опцій Performance та стане найшвидшою моделлю з розгоном 0-96 км/год серед Ford Electric. Ford e-tron GT має максимальну потужність 480 кінських сил і максимальний крутний момент 813 Нм і може розганятися від 0 до 100 км/год всього за 3,5 секунди.

Karma Kaveya – двох дверне купе

Також на виставці дебютувала Karma Kaveya – двох дверне купе із захопливим дизайном і потужністю. Автомобіль буде випускатися в двох варіантах потужності – 543 та 1196 кінських сил, зокрема, він доступний у двомоторній і тримоторній версіях. Тримоторна версія матиме можливість розганятися до 100 км/год за 3 секунди, буде оснащений акумулятором ємністю 120 кВт/год з максимальним запасом ходу 402 кілометри. В режимі високовольтної швидкої автомобіль заряджатиметься від 10% до 80% за 45 хвилин. Автомобіль створено за науково-фантастичною мовою дизайну, адже прихована конструкція фар в наш час зустрічається дуже рідко. Найбільше привертає увагу, безсумнівно – двері ножиці. Загальні лінії дизайну радикальні та агресивні. Щоб оптимізувати потужність, використано багато аеродинамічних конструкцій, а плавна лінія даху оптимізує коефіцієнт опору вітру автомобіля. Задню частину оснащено довгою вузькою світловою смугою.

Концепт-кар Genesis GV60 Magma

З офіційним дебютом концепт-кара Genesis GV60 Magma було офіційно запущено програму Genesis Magma, яка знаменує офіційний вихід бренду на ринок високопродуктивних автомобілів під керівництвом легендарного водія Джекі Ікса. Метою Genesis є розробка високопродуктивних моделей на основі існуючої матриці продуктів, що охоплює кожну модель масового виробництва, беручи до уваги як естетику, так і покращення продуктивності. Концепт-кар Genesis GV60 Magma стане першим високопродуктивним концепт-каром проекту Magma, який увійде в серійне виробництво. Концепт-кар Genesis GV60 Magma заснований на Genesis GV60. Він як і раніше позиціонується як чисто електричний кросовер середнього розміру і побудований на електричній платформі E-GMP. Новий автомобіль має оновлені конфігурації акумулятора та двигуна.

З точки зору зовнішнього вигляду, новий автомобіль має стильний і спортивний зовнішній вигляд, до того ж культовий для сімейства двошаровий дизайн розділених фар дуже впізнаваний. Концепт-кар Genesis GV60 Magma оснащений трьома отворами над основним повітрозабірником для додаткового охолодження автомобіля. Нижні краї вікон збоку автомобіля продовжують підніматися і взаємодіють з потужною поясною лінією автомобіля. Дах опускається від передньої частини автомобіля до задньої, утворюючи дизайн у формі купе. Двері мають приховані ручки, системи розпізнавання осіб і відбитків пальців. Задня частина автомобіля має заокруглену форму, ідеально повторюючи дизайн фастбека. Щоб підсилити спортивний характер, ззаду додано жорсткий спойлер із високо встановленим стоп-сигналом.

Кузов доповнено крилами для збільшення притискної сили на передній осі. Більші крила та вбудовані колісні арки допомагають зменшити споживання кінетичної енергії та підвищити ефективність охолодження холодної гальмівної системи. Автомобіль буде оснащений 21-дюймовими титановими сріблястими колесами з інтегрованими дисками для циркуляції повітря, які відіграють роль в охолодженні гальмівної системи. Інтер’єр спинки сидінь має ковшеподібну форму сидінь та ромбоподібні шви, виконані у фірмових кольорах помаранчево-сірого титану Magma, обтягнуті чорною шкірою NAPPA та замшею.

Що стосується потужності, то для порівняння поточний Genesis GV60 має різну вихідну потужність відповідно до різних моделей, включаючи продуктивну версію (спортивний режим — 320 кВт/605 Н·м; режим Boost — 360 кВт/700 Н·м) і стандартну версію, повний привід (168 кВт/350 Нм) і стандартний повний привід (234 кВт/605 Нм). У режимі Boost автомобіль розганяється від 0 до 100 км/год за 3,9 секунди. Автомобіль оснащений передньою підвіскою MacPherson і задньою 5-важільною підвіскою, а також акумулятором ємністю 77,4 кВт-год. Запас ходу CLTC може досягати 645 кілометрів. Швидка зарядка – від 10% до 80% за 18 хвилин. Режим DRIFT надає любителям водіння безпрецедентний досвід дрифтування.

Авто в наявності