Toyota bZ5: Новий електричний кросовер із прогресивним дизайном

Чекаємо ваших звернень з будь-яких питань стосовно електромобілів.
Україна, Київська область,
9-й кілометр Бориспільської траси (мапа)
Україна, м. Київ, просп. Степана Бандери, 6 (мапа)
Понеділок – Неділя: 10:00 – 19:00
На Шанхайському автосалоні 2025 року розпочався передпродаж Toyota bZ5, були випущені дві моделіо, а офіційний запуск відбудеться в червні. Цей автомобіль насправді є Toyota bZ3C з новою назвою. Він позиціонується як середньорозмірний позашляховик, використовує виключно електричну тягу, а моделі вищого класу оснащені системою міської допомоги при русі Momenta5.0. Що стосується зовнішнього вигляду, новий автомобіль продовжує стиль дизайну Toyota bZ3C. Передня частина оснащена світлодіодною стрічкою наскрізного типу, а фари з обох боків мають форму літери «С», що виглядає дуже виразно. Передній бампер оснащений опуклим повітрозабірником під ним та вузькими напрямними канавками з обох боків, що ще більше підкреслює спортивний вигляд.
Час виходу на ринок: червень 2025 року
Збоку новий автомобіль має форму купе-позашляховика з дизайном фастбека. Лінії, спрямовані вгору збоку кузова, демонструють його імпульсивність, а форма 7-спицевих коліс точно така ж, як у Toyota bZ3C. Найбільша відмінність у задній частині автомобіля полягає в тому, що логотип було змінено на bZ5, а форма задніх ліхтарів наскрізного типу повторює передню частину автомобіля.
В інтер’єрі практично немає змін, загальний стиль простий, але технологічний. Плоска центральна консоль оснащена плаваючим центральним екраном керування, перед водієм встановлена вузьке екранування повністю РК-приладової панелі, а також є триспицеве рульове колесо. Важіль перемикання передач нового автомобіля має характерну форму та оснащений двома підсклянниками поруч. Що стосується потужності, то це Toyota bZ3C, яка використовує привід з одним двигуном з піковою потужністю 200 кВт. Акумулятор — літій-залізо-фосфатний акумулятор Fudi Power з двома запасами ходу — 550 км та 630 км.
Toyota bZ5 вийшла на ринок повністю електричних автомобілів середнього класу з ціновим діапазоном від 130 000 до 160 000 юанів, продемонструвавши прорив спільного підприємства в інтеграції технологій та розуміння ринку. Водночас, виходячи з сильної бази користувачів та репутації Toyota, потенційних користувачів все ще існує велика кількість. Toyota bZ5 безпосередньо конкурує з BYD, Leapmotor та іншими моделями. Загалом, bZ5 демонструє глибину трансформації традиційних автомобільних компаній з точки зору безпеки, інтелекту та контролю витрат завдяки поєднанню технологічної рівності та систематичних можливостей виробництва автомобілів. Однак, чи зможе це подолати властиве користувачам сприйняття «відставання в інтелекті» брендів спільних підприємств, все ще залежить від фактичного досвіду та перевірки на ринку.
Понеділок – Неділя: 10:00 – 19:00
Понеділок – Неділя: 10:00 – 19:00