Компанія Honda представила нову серію електромобілів для Китаю Ye і заявляє, що до 2027 року випустить шість моделей у серії. Три з цих автомобілів було показано на цьогорічному авто шоу у Пекіні 16 квітня. До них належать Dongfeng Honda S7 та GAC Honda (P7), які мають вийти наприкінці цього року, а також концепт Ye GT, який має вийти наступного року. Ye має вимовлятися приблизно так, як англійське слово «Yeah».
Ye означає «блискуче сяяти» і, очевидно, символізує «бажання Honda дозволити кожному, хто керує моделями серії Ye, вивільнити свої найпотаємніші пристрасті через радість водіння та дозволити своїй індивідуальності яскраво сяяти». Серія Ye стоїть поруч із серією e:N моделей EV, які вже існують у Китаї. Honda не розповіла багато про те, як ці два діапазони розташовані відносно один одного, але існує думка, що серія Ye представляє більш високотехнологічну лінію електромобілів.
Нова серія візуально відрізняється від інших моделей Honda, зокрема, новий підсвічений логотип H, розроблений ексклюзивно для моделей електромобілів Honda наступного покоління. Honda каже, що серія Ye використовує нову чисту архітектуру EV, розроблену ексклюзивно для цієї серії.
Концепція Ye GT створює низький і широкий Grand Tourer EV. Автомобіль розроблено китайською командою дослідників і розробників, середній вік якої становить лише 32 роки. Спереду є наскрізна світлова смужка. За автомобілем стоять низка основних китайських постачальників, серед яких CATL постачає акумулятор, Huawei інтелектуальну кабіну та iFlytek систему голосового керування.
Всередині ми бачимо, що дизайн не тільки футуристичний, але й спортивний. Відповідно до Honda, водійське сидіння розроблено таким чином, щоб занурити водія в досвід гонщика. Пасажир на передньому сидінні отримує далекофокусний дисплей, який створює глибину та враження від перегляду великого екрана. Наразі Honda стверджує, що це буде серійна версія. Як і у випадку з 7, очікується, що ми побачимо версії від Dongfeng і GAC, продажі яких наразі мають розпочатися до кінця 2025 року.
Ye P7, так і Ye S7 по суті один і той самий автомобіль, мають дещо різну передню частину. Версія Dongfeng S7 має більш агресивні триконтактні світлодіодні ходові вогні, тоді як GAC P7 має більш повну світлову групу зі світлодіодними ходовими вогнями, які створюють контури навколо групи. Кожне авто матиме два варіанти: задньопривідну з одним двигуном та версією з подвійним двигуном.
Автомобілі їздять на нещодавно розробленій платформі EV. Світлодіодне освітлення в салоні на приладовій та дверних панелях керується системою штучного інтелекту. Інтер’єр автомобілів виглядає схожим на GT Concept. Вони оснащені затемненим панорамним дахом, динаміками, встановленими на підголовниках, і бездротовою зарядною панеллю. Безпека забезпечується пакетом Honda Sensing 360, а автомобілі оснащені Honda Connect 4.0 для підключення до телефону Android.