Симпатичний Luxeed R7 від Huawei із запасом ходу 802 км

24.09.2024

24 вересня випущено Luxeed R7. Luxeed — це бренд розроблений спільно Chery і Huawei з використанням екосистеми Huawei Harmony Intelligent Mobility Alliance (HIMA). Попередній продаж автомобіля стартував 10 вересня, і, як зазвичай, під час запуску, ціни трохи нижчі, ніж на попередньому продажі. Створено чотири версії, а не три, які були оголошені під час передпродажної конференції. Ціни на Luxeed R7 варіюються від 36 950 до 48 300 доларів США:

RWD 82 кВт/год Proвід 36 950 доларів США
RWD 82 кВт/год Максвід 42 650 доларів США
RWD 100 кВт/год Максвід 45 500 доларів США
AWD 100 кВт/год Ultra48 300 доларів США

R7 є другою моделлю бренду Luxeed. Незважаючи на те, що це позашляховик-купе, його загальний дизайн схожий на першу модель, седан S7 . Особливо це стосується передньої частини із закритою решіткою радіатора та дизайном фар. Хоча Huawei хоче підкреслити, що вона не виробляє автомобілі, усі проекти в екосистемі HIMA мають подібний дизайн kunpeng.  

Це відносно великий автомобіль розмірами 4956, 1981 і 1634 мм (д/ш/в) з колісною базою 2950 мм. У стандартній комплектації автомобіль комплектується 20-дюймовими колісними дисками, з можливістю встановлення 21-дюймових коліс. Хоча деякі люди вважають R7 конкурентом Tesla Model Y, насправді автомобіль на 206 мм довший і навіть більший за такі автомобілі, як BMW X6. Крім того, він має найнижчий рівень опору серед позашляховиків масового виробництва з Cd 0,219.

Покупці можуть вибрати один із шести кольорів: керамічний білий, космічний сірий, позолочений чорний, космополітичний червоний, фантомний фіолетовий і сонячно-блакитний. Також доступні додаткові червоні гальмівні супорти Brembo для більш спортивного вигляду.

Автомобіль оснащений шасі Tuling. Завдяки інтелектуальному сприйняттю стану автомобіля (iVSE) R7 дає змогу долати різні типи умов, включаючи бездоріжжя , як повідомлялося вчора. Використовуючи першу систему активного керування поворотами, яка використовує гальмування, векторне розподілення крутного моменту та керування крутним моментом подвійного двигуна чотирьох коліс, можна точно слідувати дорозі, зменшуючи ефект штовхання на поворотах. Стверджується, що він має на 3% більшу стабільність, ніж Tesla Model Y, і на 18% вищу, ніж BMW X6.

Також є інтелектуальна функція круїзу на спуску, яка може адаптивно контролювати швидкість автомобіля та зменшити втручання водія в рух педалі. Це призводить до більшої рекуперації енергії та меншого нагрівання гальм. Стверджується, що R7, оснащений цією системою, вимагає на 67% менше гальмування, ніж Tesla Model Y і на 63,8% менше, ніж BMW X6. Luxeed R7 досяг випробувальної швидкості лося 82,3 км/год.

Luxeed R7 оснащений подвійною поперечною підвіскою спереду та багатоважільною незалежною підвіскою ззаду. Він також має безперервну змінну амортизацію та пневматичну підвіску.

У салоні покупці можуть вибрати одну з чотирьох колірних схем: білий пісок абрикосовий, бурштиновий коричневий, червоний перо та коричневий трюфель. Luxeed порівнює інтер’єр з інтер’єром яхти. У стандартній комплектації автомобіль оснащений 12,3-дюймовою РК-панеллю приладів і 15,6-дюймовим екраном інформаційно-розважальної системи. Є задні розважальні екрани, хоча незрозуміло, чи це тільки на топових моделях. Розважальна система оснащена Huawei MagLink разом із Huawei Sound.

Слід пам’ятати, що в системі автомобіля використовується ОС Huawei Harmony. Професійні моделі оснащені звуковою системою з 15 динаміками, тоді як усі інші версії автомобіля мають 17 динаміків у звуковій системі потужністю 1000 Вт. Також на центральній консолі розташований 8,2-літровий холодильник, який може регулювати температуру від 3 до 50°C.

У стандартній комплектації R7 оснащено сидінням водія з невагомістю та сидіннями другого ряду з електрорегулюванням. Версія Max також додає сидіння з невагомістю для пасажира. Він підтримує 18-позиційне регулювання, 10-точковий масаж і підставку для ніг з підігрівом довжиною 340 мм. Крім того, всі сидіння мають функції підігріву, вентиляції та масажу в стандартній комплектації. І передній, і задній ряди мають двошарове тепло- та звукоізоляційне скло.

Обсяг багажника становить 837 літрів, якщо використовувати конструкцію з трьох перегородок, і він достатньо великий, щоб вмістити три 28-дюймові та одну 20-дюймову валізу. З опущеними сидіннями обсяг збільшується до 2130 літрів. Є також 52-літровий багажник, який має нову систему відкривання, за допомогою якої, коли ви перебуваєте в P, якщо ви двічі постукаєте по капоту, він відкриється.

У всіх версіях стандартно використовується високовольтна платформа з карбіду кремнію 800 В. Версії Pro і Max використовують електродвигун потужністю 215 кВт, встановлений на задній осі, тоді як версія Ultra також додає двигун потужністю 150 кВт на передню вісь. Час розгону для версії з двома двигунами становить лише 3,9 секунди.

Версія Pro поставляється лише з акумулятором ємністю 82 кВт/год, тоді як у моделі Max є вибір між цим блоком або більшим акумулятором на 100 кВт/год. Запаси 667 км і 802 км відповідно. Повнопривідна версія Ultra доступна лише з більшим пакетом потужністю 100 кВт/год і має запас ходу до 736 км, усі відстані вимірюються за допомогою вимірювальної системи CLTC. Стверджується, що запас ходу збільшиться на 200 км за п’ять хвилин зарядки, а автомобіль може додати 400 км за 15 хвилин.

Версія Pro буде поставлятися з системою Huawei Qiankun ADS 3.0 на базі зору. І Max, і Ultra додають 192-рядковий блок Huawei Lidar для використання повної системи Qiankun.

Масові поставки версій Max і Ultra розпочнуться 15 жовтня, а поставки професійної версії – 15 листопада.

Авто в наявності