Світовий дебют позашляховика Mazda EZ-60

25.04.2025

Компанія Mazda офіційно представила абсолютно новий електричний позашляховик EZ-60 на Міжнародному автосалоні в Шанхаї 2025 року. Серійна версія повністю відповідає концепції ARATA, використовуючи сучасні технології та пропонуючи два різних варіанти трансмісії.

Завдяки розмірам 4850 мм у довжину, 1935 мм у ширину та 1620 мм у висоту, а також колісній базі 2902 мм, EZ-60 має гладкий та аеродинамічний профіль. Дизайн підкреслюється чорним плаваючим дахом і двокольоровою обробкою кузова, що надає вишуканого та сучасного вигляду.

Всередині EZ-60 має передусім цифрову кабіну, яку очолює великий 26,45-дюймовий ультраширокий дисплей 5K, який об’єднує інформацію про автомобіль, розваги та функції клімат-контролю. Мінімалістичний інтер’єр виключає майже всі фізичні кнопки на користь сенсорного та голосового керування, а пасажири на задніх сидіннях користуються сенсорними екранами для зручності та налаштування мультимедіа. Mazda стверджує, що опціональна 7.1.4-канальна аудіосистема Dolby Atmos із 23 динаміками, розроблена для аудіофілів, забезпечує захоплюючий звук кінотеатральної якості.

Незважаючи на форму купе, EZ-60 пропонує 350 літрів вантажного простору, який можна збільшити до 2036 літрів, якщо задні сидіння складені. Повністю електрична версія також має 126-літровий передній багажник, а продумані елементи зберігання стратегічно розміщені по всій кабіні, щоб забезпечити щоденну практичність.

Створений на платформі Changan EPA, яка також використовується в Deepal S07 , EZ-60 доступний у двох електрифікованих конфігураціях. Модель із збільшеним запасом ходу поєднує 1,5-літровий двигун потужністю 72 кВт, який використовується виключно як генератор, з електродвигуном потужністю 190 кВт і літій-залізо-фосфатною батареєю ємністю 31,73 кВт-год, що забезпечує 160 км запасу ходу на електричній енергії. Повні специфікації версії BEV все ще залишаються в таємниці, але перші дані вказують на конкурентоспроможний запас ходу.

Mazda оснастила EZ-60 дев’ятьма стандартними подушками безпеки та системою допомоги водієві рівня L2, яка підтримується п’ятьма HD-камерами, п’ятьма радарами міліметрового діапазону та дванадцятьма ультразвуковими датчиками для огляду на 360 градусів. Система захисту батареї, розроблена спільно з CATL і CALB, включає вісім рівнів заходів безпеки та розроблена таким чином, щоб перевищувати майбутні нормативні стандарти 2026 року.

Після внутрішнього випуску Changan Mazda прагне вивести EZ-60 на глобальні ринки під CX-6e, роблячи ставку на сильнішу міжнародну присутність Mazda.

Авто в наявності