Електричний автомобіль може здійснювати рекуперацію енергії під час гальмування, тим самим повертаючи витрачену енергію.
Аби зупинити важкий автомобіль потрібно докласти достатньо зусиль, що забирає ресурси автомобіля. Але на відміну від автомобілів із двигуном внутрішнього згорання, електромобілі мають можливість хоча б частково відновлювати енергію з метою подальшого використання. Загальнонімецький автомобільний клуб (ADAC) провів дослідження, у якому визначив рівень рекуперації електромобіля під час спуску з гори. Для дослідження було обрано три електромобілі із різного цінового сегменту – бюджетний, середній і розкішний. Результати дослідження показали, що електромобілі здатні відновити 35-50% енергії на 100 км пробігу.
Електрокар BMW i7 показав найкращі результати, відновивши 26,27 кВт*год, Tesla Model Y – 17,6 кВт*год, Dacia Spring відновив лише 7,05 кВт*год на спуску баварською дорогою. Першість BMW досягнута не лише за рахунок сучасного електромотора, але й завдяки тому, що седан в рази важчий (2830 кг.) за своїх суперників (Dacia Spring важить 1180 кг, Tesla – 2186 кг ), що сприяє більшій генерації енергії під час гальмування.
Слід зазначити, підйоми та спуски, зроблені під час дослідження, не характерні загальноприйнятому типу водіння більшості автомобілів. Відповідно, німецький автомобільний клуб на цьому не зупиняється і готує більш масштабне дослідження із залученням вже 19 різних електромобілів задля отримання даних роботи авто в умовах циклу WLTP.