Компанія Volkswagen опублікувала офіційні зображення своєї першої моделі – Volkswagen ID.UNYX – розумного електричного компактного позашляховика-купе в серії ID.UX. Очікується, що новий автомобіль буде офіційно представлений у середині липня, він буде доступний у двох комплектаціях на вибір із запасом ходу 621 км та 565 км.
Згідно з брендом, ID.UX символізує «Зробіть кожну мить золотом». До 2027 року Volkswagen планує випустити п’ять розумних електромобілів у цій серії. Крім того, виробництво здійснюється компанією Volkswagen Anhui, заснованою в 2017 році, яка є третім спільним підприємством Volkswagen у Китаї.
Раніше відомий як JAC Volkswagen, і Volkswagen, і JAC на початку мали по 50% акцій. У травні 2020 року Volkswagen China придбав 50% акцій JAC Holdings, найбільшого акціонера JAC Motors, і збільшив свою частку в JAC Volkswagen до 75%. Наприкінці 2023 року Volkswagen Anhui офіційно запустив у виробництво Cupra Tavascan для експорту на європейський ринок.
Volkswagen ID.UNYX має різноманітні золоті елементи, зокрема золотий логотип Volkswagen, який можна підсвічувати спереду та ззаду. Спереду Volkswagen ID.UNYX має наскрізну світлову смугу, яка з’єднує світлодіодні фари з обох сторін. Елементи повітрозабірника також присутні з обох сторін переднього бампера. Крім того, передню стійку почорніли, щоб створити візуальний ефект плаваючого даху.
Інші елементи дизайну включають приховані дверні ручки, пелюсткові диски, чорні зовнішні дзеркала та багатошаровий задній дизайн. Зарядний порт розташований на задній правій частині корпусу. Volkswagen ID.UNYX має розміри 4663/1860/1610 мм, колісну базу 2766 мм, споряджену масу 2166/2266 кг.
Згідно з оприлюдненою інформацією китайського MIIT, Volkswagen ID.UNYX пропонує два варіанти потужності: одномоторний задній привід і двомоторний повний привід.
Одномоторний задній привід: електромотор потужністю 170 кВт (228 к.с.).
Подвійний повний привід: 170 кВт задній електродвигун + 80 кВт (107 к.с.) передній електродвигун, сумарна потужність системи 250 кВт (335 к.с.)
Обидва варіанти використовують трикомпонентні літієві акумулятори ємністю 82,4 кВт/год, надані CATL. Залежно від силової установки запас ходу становить 621 км і 565 км.
Згідно зі шпигунськими знімками салону, кабіна має триспицеве кермо, підвісну панель приладів і великий центральний екран керування. Центральна консоль проста з двома підстаканниками та панелями бездротової зарядки. Детальні специфікації автовиробник ще повинен оголосити.