2024 рік збігається з роком Дракона за китайським місячним календарем. У китайській культурі дракон – це бог, який символізує владу і процвітання. Як особливий символ у традиційній культурі, компанія BYD включила елемент “дракон” у свій дизайн. Який дизайн з драконячим обличчям BYD запропонує кожному?
Нещодавно був представлений аплікаційний малюнок моделі BYD Qin L. Як остання робота естетичного дизайну Longyan від BYD, зовнішній вигляд, можна сказати, гострий. У той же час, очікується, що в рік Дракона дебютує BYD Tang MAX, який позиціонується як модель позашляховика. Хоча обидва автомобілі є продуктами дизайну Longyan, їх зовнішній вигляд і характер абсолютно різні. Далі давайте подивимося на рендерні зображення BYD Qin L і Tang MAX.
Моделі сімейства BYD в основному використовують дизайн Longyan, але якщо ви уважно їх порівняєте, то побачите, що позашляховики і седани в сімействі мають різні дизайни екстер’єру з різними характерами. Через різницю у формі та об’ємі автомобіля, передня частина моделі позашляховика є більш спокійною та урочистою, що відображає силу та велич традиційного китайського елементу “дракона”, а загальний дизайн є більш конкретним. З іншого боку, седани та купе-позашляховики сімейства, які зосереджені на спортивних атрибутах, мають більш гострі форми під тим же драконоподібним дизайном, беззастережно демонструючи свою перевагу. Мало того, гібридна версія та чисто електрична версія однієї і тієї ж моделі також відрізняються деталями дизайну. Можна сказати, що хоча всі вони мають однакову концепцію дизайну, зміни в деталях надають кожному автомобілю свій власний шарм “драконячої морди”.
BYD Qin L 2024 DM-i у версії високого класу
Нещодавно були опубліковані ескізні креслення BYD Qin L. Як остання робота BYD Longyan Design, який характер автомобіля створює його мова стилю? У порівнянні з Qin PLUS, його зовнішній вигляд є більш повним, а найбільш впізнаваною є форма “великого рота”, яка ще більше збільшує візуальну ширину передньої частини, а також демонструє гарне відчуття руху. Як згадувалося раніше, як член сімейства седанів серії Dynasty, він не соромиться демонструвати свої переваги. Будь то гостра форма групи ламп або гострі кути в деталях, здається, що ви можете відчути швидкість кочення між небом і морем.
Якщо поглянути на кузов автомобіля збоку, то лінія талії та дверні панелі збоку Qin L формують форму в більш стрункому напрямку, подібно до стрункого тіла дракона. Вписуючись у дизайн з драконячою мордою, він також перегукується з відчуттям руху і швидкості на передній панелі, розширюючи гострі краї передньої панелі до задньої частини автомобіля. Задня частина автомобіля все ще має знакові для сімейства BYD наскрізні задні ліхтарі. Але в деталях ми бачимо, що зовнішня форма фасаду лампового блоку має вигин, що робить його більш об’ємним. Крім того, внутрішня форма джерела світла також розташована і скомбінована у вигляді лусочок, що робить її більш витонченою. Нижня частина, що оточує лампу, змінилася від складної форми стека Qin PLUS, замінившись на більш спортивну роздвоєну форму і задній дифузор. Звичайно, двох фотографій декларації Qin L недостатньо, щоб задовольнити апетит кожного. Далі, давайте насолоджуватися більшою кількістю візуалізацій BYD Qin L.
Завдяки багатокутовому відображенню ми можемо побачити, що злегка слизька лінія даху Qin L та злегка піднятий качиний хвіст дозволяють нам побачити елементи стилю, які відповідають сучасним естетичним тенденціям. У той же час, кути і контури ліній під різними кутами змушують нас з нетерпінням чекати дебюту цього автомобіля.
BYD Tang MAX
Розглянувши гострий і трохи незграбний BYD Qin L, давайте подивимося на більш загадкового і м’язистого “дракона”. Загадковість полягає в тому, що наразі оприлюднені лише сильно замасковані шпигунські фото цього автомобіля, і навіть форма його світлотехнічної групи має лише один контур. Безсумнівно те, що ця модель позиціонується як MPV, і судячи з попередніх шпигунських фотографій, автомобіль може бути середнім або великим MPV. Назва моделі ще не визначена, але очікується, що вона отримає ім’я Tang MAX.
Давайте спочатку подивимося на шпигунські фото. Треба сказати, що його зовнішній вигляд дійсно трохи схожий на DENZA D9, особливо форма повороту задньої частини автомобіля і загальне відчуття об’єму. Наразі передня частина вкрита товстим камуфляжним матеріалом, і чітко видно лише загальні обриси та співвідношення об’ємів. Загальна форма передньої частини відносно кругла і повна, а довжина передньої частини майже пропорційна DENZA D9. У деталях можна розпливчасто побачити горизонтальну решітку повітрозабірника під переднім крилом і дизайн передньої губи внизу.
Збоку кузова загальна форма відносно квадратна, з прямою лінією талії по всій довжині, а задні двері все ще використовують бічні розсувні двері для відкривання. Можна зробити висновок, що довжина нового автомобіля повинна бути близько 5 метрів. У деталях, центральна кришка обода транспортного засобу приймає стиль тексту “Tang”, що ще раз доводить, що це, швидше за все, модель MPV сімейства Tang. У задній частині автомобіля загальний дизайн все ще залишається квадратним і повним, з задніми ліхтарями, розташованими з обох боків. У деталях ми бачимо, що кут хвоста схожий на Denza D9, прийнявши форму, загнуту всередину.
На основі наведених вище шпигунських фотографій та супутньої інформації ми зробимо гіпотетичну картину. Поки що незрозуміло, яку силову установку буде використовувати автомобіль, тому для передньої частини ми розробимо два набори драконоподібної естетики для Tang MAX на основі поточної гібридної версії та чисто електричної версії серії Dynasty. Спочатку розглянемо гібридну версію. Загальні пропорції кузова визначаються як у середнього або великого MPV, з більш повною формою. Передня частина кузова має новітній естетичний дизайн BYD у вигляді морди дракона. Дві підняті м’язові лінії на кришці двигуна схожі на два роги дракона, тонкі та потужні. Фари, як і раніше, мають гостру і тонку форму, з металевими хромованими контурами. Як гібридна модель, найбільш впізнаваною є форма нижньої решітки радіатора, яка має матричну форму горизонтальних смуг.
Збоку кузова Tang MAX має пряму лінію талії в поєднанні з втягнутою формою дверної панелі, спираючись на елементи дизайну сучасних седанів, щоб змінити візуальний ефект бокової частини кузова. Кінцева лінія збоку автомобіля нахилена вниз під невеликим кутом, подібно до форми Denza D9, що не тільки зменшує коефіцієнт опору вітру, але й робить задню лінію автомобіля більш плавною. У задній частині автомобіля збережена загальна мова дизайну квадрата з колом, а наскрізні задні ліхтарі продовжують моделі серії Dynasty. Для нижньої частини кузова ми розробили більш об’ємну форму повороту і поєднали її з вентиляційними отворами з обох боків, щоб повторити спортивну форму передньої частини. На додаток до цих деталей, невеликий спойлер на даху, звичайно ж, незамінний. У той же час, також присутній шильдик моделі “Tang MAX” в якості прикраси.
Давайте продовжимо розглядати чисто електричну версію. Найбільша відмінність між двома автомобілями – це форма передньої частини. Для електричної версії ми розробили закриту решітку радіатора. Вентиляційні отвори з обох боків мають більший розмір і спортивну форму, а дизайн інтер’єру – багатошаровий. Під переднім бампером використовується трапецієподібна решітка радіатора, а натхненням для дизайну також стали “вуса дракона”, щоб зробити візуальний ефект передньої частини автомобіля більш сфокусованим. Крім того, група фар і форма кришки двигуна в основному відповідають гібридній версії. Уявний малюнок Tang MAX в основному завершено. Цікаво, чи буде форма реального автомобіля такою ж? Але що точно відомо на даний момент, так це те, що BYD MPV, який належить до серії Dynasty, повинен бути дешевшим за ціною, ніж Denza D9. Більше того, розмір кузова Tang MAX не був суттєво зменшений у порівнянні з Denza D9. У поєднанні з новітнім дизайном Longyan, загальна міцність нового автомобіля все ще варта того, щоб на неї з нетерпінням чекати.
Естетичний дизайн BYD з мордою дракона зазнав безперервної еволюції протягом багатьох років з того часу, як він був запропонований. Будь то гострі грані Qin L і Song L, або спокій і урочистість позашляховиків, таких як Song Pro, – все це різні інтерпретації естетики драконячої морди від BYD.
Цікаво, чи відповідають ці дві моделі загальним очікуванням? Які ще автомобілі ви хотіли б побачити? Ласкаво просимо залишити повідомлення у полі для коментарів.