Японський бренд Suzuki презентував в Мілані свій перший електричний кросовер eVitara з відносно невисокою ціною в близько 25 тисяч доларів. e-Vitara (електрична версія Vitara) позиціонується як невеликий позашляховик, він є серійною версією попереднього Suzuki eVX і буде запущений у виробництво в 2025 році.
«e VITARA — це наш перший BEV, розроблений шляхом численних проб і помилок. … Після запуску e VITARA ми продовжимо розширювати нашу лінійку BEV і пропонувати мобільні рішення, адаптовані до потреб конкретних країн і регіонів», — сказав президент Suzuki Тошіхіро Сузукі під час анонсу новинки.
Із зовнішнього вигляду новий автомобіль має закриту передню частину, перевернуті трапецієподібні фари з вбудованими лінзами, а також оснащений «Y»-подібними світлодіодними денними ходовими вогнями. Нижня передня частина автомобіля оснащена великою чорною окантовкою, повітрозабірник має двошаровий верхній і нижній дизайн, а протитуманні фари з обох боків прикрашені металом, демонструючи хороше почуття моди.
Якщо дивитися збоку кузова, то новий автомобіль оснащений великими багатоспицевими колесами в поєднанні з чорним дахом і дизайном стійки AB, що підсилює спортивне відчуття нового автомобіля. Дивлячись на задню частину автомобіля, можна побачити, що задні ліхтарі нового автомобіля мають наскрізний дизайн, але можуть освітлюватись лише частини з обох боків. Задня частина автомобіля також оснащена великою матово-чорною окантовкою, що демонструє спортивний стиль кросовера.
Якщо дивитися всередину автомобіля, то салон нового автомобіля доступний у чисто чорному та чорному/коричневому кольорах. Автомобіль оснащено популярними нині подвійними екранами, а кермо має плоский нижній дизайн із подвійними спицями. В автомобілі все ще є велика кількість фізичних кнопок для полегшення роботи з часто використовуваними функціями, а перемикання передач виконано у формі ручки. Крім того, новий автомобіль також оснащений синім розсіяним світлом.
Що стосується потужності, то новий автомобіль доступний у версіях з одним переднім приводом і двомоторним повним приводом. Одномоторна версія має дві максимальні потужності 144 і 174 кінських сили, а також двомоторна повна. Версія з повним приводом має максимальну потужність у 184 кінських сили і допомогти транспортному засобу вибратися з несправності. Крім того, новий автомобіль буде оснащений батареями на 49 кВт-год і 61 кВт-год.