26 лютого оприлюднено офіційні фото повністю електричної версії Renault 5 E-Tech. Автомобіль є першою моделлю, що використовує EV-платформу електромобілів B-класу та інтерактивний віртуальний супутник Renault. У майбутньому підрозділ новітніх автомобілів Renault Alpine також випустить високопродуктивну версію автомобіля Alpine A290. Водночас суто електрична версія Renault 5 E-Tech дебютує у Женевському автосалоні 2024 року.
Щодо зовнішнього вигляду, новинка продовжує стиль дизайну концепт-кара, використовуючи трапецієподібні світлодіодні фари з «рогами» на обох кінцях, що є доволі знайомим. Закруглені прямокутні світлодіодні денні ходові вогні мають чотирикутну форму із червоним логотипом «5» посередині. На капоті двигуна є індикатор стану заряджання. Коли батарею повністю заряджено, на дисплеї з’явиться повна цифра «5».
Якщо дивитися з боку, довжина автомобіля складає всього 3,92 метра, що робить його відносно коротким та компактним. За передніми колесами розташована розетка для зарядки, а ручка задніх дверей захована перед задньою стійкою. Смуга червоного декору на даху тягнеться від дзеркала заднього виду до заднього спойлера, додаючи життєвої енергії всьому автомобілю. Задня частина автомобіля повторює дизайн задніх ліхтарів H-подібної форми від концепт-кара, середня частина має декоративну смугу із цифрою «5».
Що стосується інтер’єру, автомобіль має злегка вигнуту конструкцію вбудованого екрану, що складається з повнорозмірного великого центрального LCD екрану управління. Він поєднується з багатофункціональним кермовим колесом із двома спицями та закругленою прямокутною формою повітрозабірника кондиціонера, що виглядає дуже продумано. У той же час чорно-жовта гамма салону надає цьому автомобілю дуже молодий вигляд.
Renault 5 колись був 3-дверним хетчбеком, популярним на європейському ринку з 1970 по 1985 рік. Його високопродуктивна версія 5 Turbo також брала участь у ралійних змаганнях Групи 4. Тепер він відроджується як електромобіль. Що стосується потужності, автомобіль буде рухатися виключно за рахунок електроенергії і оснащуватися акумуляторами ємністю 40 і 52 кВтг, запас ходу останнього з яких, як очікується, складе 400 км WLTP. При цьому автомобіль підтримуватиме технологію V2G для підвищення зручності використання автомобіля.