26 лютого опубліковано офіційні фотографії повнопривідної версії пікапа Radar RD6 від Radar Auto. Автомобіль отримав назву «Radar Horizon» і запланований до випуску в другому кварталі цього року.
З точки зору зовнішнього вигляду, новий автомобіль має відносно жорсткий дизайн передньої частини, світлодіодні денні ходові вогні, що характерні для легкових автомобілях. Загальний вигляд — повноцінний міський позашляховик. У порівнянні з передньою частиною автомобіля – форма задньої частини більш виразна. Прониклива світлодіодна група задніх фар має Х-подібну форму з обох боків.
Що стосується інтер’єру, поточний Radar RD6 створює відчуття розкоші та вишуканості, яке можна знайти лише в легкових моделях. Він видозмінив атрибут як пікап. Інтер’єр автомобіля вкритий м’якими матеріалами, доповнений хромованими декоративними деталями і оснащений 72 кольорами. Центральна консоль оснащена подвійними 12,3-дюймовими плаваючим мультимедійним екраном та 9-дюймовим повнокольоровим HUD, який підтримує повний сценарій інтелектуальної голосової взаємодії. При цьому новий автомобіль також оснащений 51-дюймовим панорамним люком.
За габаритами довжина, ширина і висота нового автомобіля становлять 5260*1900*1830 мм, а колісна база досягає 3120 мм. Довжина, ширина та висота вантажного відсіку становлять 1525*1450*540 мм відповідно, об’єм автомобіля може сягати 1200 л. Що стосується потужності, повнопривідна модель Radar RD6 оснащена високоефективною системою синхронного подвійного електроприводу з постійними магнітами із загальною піковою потужністю до 315 кВт і максимальним крутним моментом 594 Н·м.
Компанія зазначає, що автомобіль розганяється від 0 до 100 км/год приблизно за 4 секунди. У той же час автомобіль має 7 режимів водіння для задоволення потреб водіння в різних дорожніх умовах, а також може перемикатися голосом, що зручніше – він оснащений інтелектуальною системою зворотного зв’язку на всій місцевості, яка може інтелектуально регулювати розподіл крутного моменту на чотири колеса для досягнення миттєвої реакції на цільовий крутний момент на рівні мілісекунд. У той же час Radar Horizon використовує інтелектуальну інтегровану гальмівну систему OneBox із часом відгуку на гальмування ≤150 мс для захисту водіїв і пасажирів. На вузьких відкритих ділянках Radar Horizon може досягти мінімального радіусу повороту 3,5 м завдяки точному контролю розподілу потужності між передніми та задніми колесами. Під час зустрічі з дорогою – максимальна глибина горизонту радара становить 815 мм. Варто зазначити, що автомобіль також має зовнішній розряд потужністю 21 кВт, що робить енергоспоживання безтурботним у всіх сценаріях. Що стосується безпеки кузова, він базується на технології інтегрованого кузова внутрішнього скелета з міцністю стиск даху 8 тонн і жорсткістю на кручення 30300 Н·м/град. Що стосується безпеки батареї, Radar Horizon оснащено п’ятьма основними функціями керування батареєю BMS, якими можна керувати в режимі реального часу 24/7, стикаючись із надзвичайно холодними умовами як мінус -32°.