Офіційний дебют цілого сімейства Audi A6 e-tron

31.07.2024

31 липня відбувся офіційний дебют сімейства Audi A6 e-tron. Це електричний седан середнього та великого розміру, включаючи A6 e-tron і S6 e-tron, а також купе Sportback і універсал Avant. Audi A6 e-tron стане другою моделлю, яка народилася на електричній платформі PPE після Audi Q6 e-tron. Audi A6 e-tron також буде вироблятися в Китаї. Очікується, що розмір буде подовжений, як у Audi Q6L e-tron вітчизняного виробництва, і він буде оновлений у сферах інтелекту та інтелектуального водіння, щоб задовольнити потреби споживачів.

● Які переваги платформи PPE?

Платформа PPE — це нова платформа для електромобілів, яку використовують Audi і Porsche. Моторна система, створена на платформі PPE, має більш стандартизовану загальну структуру та займає менше місця. При цьому продуктивність підвищується більш ніж на 30%, а споживання енергії знижується на 30%. Ємність елементів батареї зросла, щільність енергії зросла на 30%, а батарея займає менше місця, що дозволяє розмістити більші батареї та мати довший час роботи. Загальну внутрішню структуру батареї було оптимізовано, її можна ефективніше нагрівати або охолоджувати, покращуючи враження від автомобіля. Завдяки електричній архітектурі 800 В швидкість заряджання є вищою, де 255 км можна зарядити за 10 хвилин. Платформа PPE також наближає покращення простору, інтелекту та досвіду водіння до транспортних засобів, які працюють на паливі.

Генеральний директор Audi Годноу сказав: «Порівняно з електромобілями китайської марки, електромобілі на платформі Audi PPE матимуть чудові характеристики щодо дизайну, якості, продуктивності, динаміки водіння, заряджання, запасу ходу та швидкості заряджання». Що стосується основних моментів Audi A6 e-tron, Audi особливо підкреслила кілька моментів, включаючи незабутній дизайн екстер’єру та інтер’єру, ергономіку, адаптовану до пасажирів, чудові аеродинамічні характеристики, запас ходу понад 750 км та адаптивну пневматичну підвіску, комфорт на відстані та спортивну керованість. Годноу сказав, що чудова динаміка Audi A6 e-tron надихне людей на ентузіазм щодо електромобілів.

● Зовнішній вигляд: дизайн екстер’єру не принесений у жертву заради зменшення опору вітру, а «Фабрика світла» вийшла на новий рівень

Audi A6 e-tron в основному продовжує концепцію дизайну концепт-кара Audi A6 e-tron і перетворює концепцію дизайну в реальність. Наприклад, коефіцієнт лобового опору концепт-кара становив 0,22, тоді як серійний A6 Sportback e-tron досяг нижчого коефіцієнта опору – 0,21. Незважаючи на те, що це значення не є найкращим серед поточних автомобілів масового виробництва, це все одно привертає увагу дані для автомобіля такого розміру, який зробить видатний внесок як у час автономної роботи, так і в споживання енергії.

З точки зору дизайну, Audi A6 e-tron такий же обтічний і динамічний, як і концепт-кар, з більш плоским і широким корпусом. Незалежно від того, спереду чи ззаду, ви можете відчути, що цей автомобіль досить широкий. Audi A6 e-tron ідеально передає сімейні гени Audi в епоху бензинових автомобілів на електромобілі. Він зберіг дизайн решітки «великого рота». Решітка радіатора такого ж кольору, як і корпус, має унікальне оздоблення. Вся передня частина вкрита чорним декором, який відображає унікальну мову дизайну моделі e-tron. З обох боків також є напрямні канавки, а стільникова решітка посередині демонструє спортивний темперамент.

Цього разу «Фабрика світла» вийшла на новий рівень, використовуючи нову розділену групу фар. Світлодіодні денні ходові вогні складаються з незліченної кількості світловипромінюючих тіл, які під час освітлення мають нерегулярні візерунки. Є 8 стилів на вибір. Нижня частина – це матрична світлодіодна група фар, яка ніби прихована під кришкою чорного декору. Тут також заховані електронні компоненти інтелектуальної системи допомоги водієві. Дизайн передньої панелі A6 Sportback e-tron точно такий же, як у A6 Avant e-tron.

З боку автомобіля A6 Sportback e-tron демонструє динамічну поставу спортивного купе зі струнким кузовом, відчуттям мускулатури та наддовгою колісною базою. Конструкція C-стійки досить продумана, і вона виглядає досить стрункою, що дозволяє задньому ряду мати більше трикутне вікно, і огляд ззаду в автомобілі буде досить чудовим. Задні пасажири забезпечені чорним закритим склом, а вся віконна рама чорнена. У той же час чорне оздоблення нижньої частини дверей, що відображає елемент e-tron, простягається аж до задньої частини автомобіля, що підсилює спортивність усього автомобіля. У новому автомобілі також використовуються інноваційні дверні ручки з електроприводом і електронні дзеркала заднього виду, повні технологій. Новий автомобіль оснащений максимум 21-дюймовими колісними дисками, і є різноманітні стилі на вибір. Передні та задні шини різного розміру, що додатково покращує стабільність та спортивність.

У задній частині автомобіля заднє скло витончене, вся задня конструкція повна, а наскрізні задні ліхтарі стали новим символом дизайну сімейства Audi. Нові задні ліхтарі використовують технологію OLED другого покоління, а також є 8 стилів на вибір. Коли автомобіль потрапляє в аварію або несправність, задні ліхтарі можуть відображати попереджувальні символи. ЛОГОТИП Audi також може світитися вночі. Чорна направляюча канавка на задньому бампері демонструє характеристики спортивного автомобіля. На хвостовому знаку ззаду зображено лише логотип A6, тому що в майбутньому A6 стане ексклюзивом для електричних моделей, а наступне покоління паливної версії A6 буде називатися A7. Іншими словами, майбутня паливна версія автомобіля використовуватиме непарну серію, а чисто електрична модель використовуватиме парну. В A6 e-tron використано більш яскравий колір фарби, що відповідає потребам сучасних молодих споживачів. Новий автомобіль пропонує загалом 8 кольорів фарби.

Універсал A6 Avant e-tron також динамічний. Додатковий простір не впливає на його динаміку. D-подібна стійка все ще виглядає стрункою, а великий кут нахилу демонструє її динамічну сторону. Задня частина універсала A6 Avant e-tron мало чим відрізняється від A6 Sportback e-tron.

Audi S6 e-tron також ділиться на моделі Sportback і Avant. У порівнянні з A6 e-tron він підкреслює свою спортивну ідентичність за допомогою сріблястих прикрас. Наприклад, чорна декоративна зона на передній грані та напрямні канавки з обох сторін покриті сріблястими прикрасами, що посилює спортивні атрибути. Оздоблення центральної решітки, вікон і дзеркал заднього виду також доповнено сріблястими прикрасами. У S6 e-tron використовуються більші гальмівні диски, а колісні диски виглядають міцнішими.

У задній частині автомобіля задній повітропровід також прикрашений сріблястим декором, але його стиль залишається таким же, як і передня частина, а на багажнику додано маленький чорний спойлер. Audi S6 Avant e-tron також використовує сріблясте оздоблення для покращення заднього спойлера.

● Інтер’єр: представляємо ChatGPT із трьома екранами, але не нудними

Що стосується інтер’єру, A6 e-tron використовує найновішу мову дизайну інтер’єру сімейства Audi. У дальній частині центральної консолі та під екраном центральної консолі ви можете побачити, що новий автомобіль має кольорове освітлення. У центральній консолі та дверях продовжують використовуватися м’які матеріали, але в основному використовуються ткані тканини замість попередніх шкіряних матеріалів, які виглядають більш дружніми. Прикраса у верхній частині центральної консолі нагадує картатий прапор гоночного автомобіля з унікальним дизайном.

Вся центральна консоль приймає концепцію дизайну оточення водія. Подвійний екран, що складається з панелі приладів і центрального екрана керування, має неправильну форму. При цьому для пасажира другого пілота передбачений окремий екран дисплея. Розміри трьох екранів становлять 11,9 дюйма, 14,5 дюйма та 10,9 дюйма відповідно. Екран другого пілота можна ввімкнути під час водіння, щоб розвіяти нудну подорож. Після встановлення режиму конфіденційності він може не відволікати увагу водія. Звичайно, ви також можете вибрати режим розсіювання, щоб дозволити більшій кількості людей ділитися відеоконтентом.

Автомобіль використовує операційну систему Android Automotive OS, яку можна оновити через OTA та надає найновіші послуги Audi connect. Такі програми, як YouTube, можна отримати через Audi App Store, який включає програми для музики, відео, ігор, навігації, паркування, зарядки, погоди, новин тощо. Автомобіль також має систему голосового керування, яка може контролювати більше функцій. Після підключення до штучного інтелекту ChatGPT система голосового керування може більш природно взаємодіяти з автомобілем і отримувати потрібну пасажирам інформацію. Звичайно, ChatGPT не викраде особисті дані в автомобілі.

Новий автомобіль також оснащений фірмовою аудіосистемою Bang & Olufsen з колонками в підголівнику, яка оснащена 20 динаміками і потужністю 830 Вт. Чотири динаміки інтегровані в передні підголівники, які забезпечують об’ємний звук, незалежну навігацію та особисті дзвінки один на один. Динаміки на передніх стійках покращують тривимірний об’ємний звук.

На додаток до трьох екранів, новий автомобіль також оснащений дисплеєм доповненої реальності другого покоління AR-HUD, який може відображати таку інформацію, як швидкість, дорожні знаки та навігація. Крім того, на екранах з обох боків центральної консолі відображається вміст електронного дзеркала заднього виду. Чотирьохзонний автоматичний кондиціонер оснащений іонним генератором для зміни якості повітря в салоні автомобіля. Автомобіль майже усуває потребу у фізичних кнопках, а в автомобільному комп’ютері можна налаштувати більше функцій. Звичайно, ви також можете використовувати сенсорні кнопки на кермі для швидкого керування, і все кермо виглядає досить спортивно.

Ще однією унікальною особливістю автомобіля є панорамне мансардне вікно, яке можна електрично перемикати між прозорим і непрозорим. У непрозорому стані він може зменшувати пряме сонячне світло. Всередині скла знаходиться шар кришталю, який перетворює панорамне світлове вікно в «цифрову штору».

Сидіння автомобіля також виготовлені з тканинного матеріалу. Сидіння мають хороші бічні крильця для забезпечення обгортання, а текстура на сидіннях демонструє відчуття розкоші. Задня підлога рівна і має окремі вентиляційні отвори для кондиціонування повітря. Функціональні кнопки, такі як освітлення, дзеркала заднього виду та пам’ять сидінь, перенесено на головні двері автомобіля. Незважаючи на те, що модель Sportback має форму фастбека, простір багажника прийнятний, а спинки задніх сидінь можна розкласти, щоб збільшити простір. Крім того, в новому автомобілі передбачений більш глибокий, але не надто великий передній багажник. Про багажник тревел-версії Avant багато говорити не доводиться. Розмір простору ви можете побачити, подивившись на картинку.

Інтер’єр Audi A6 Sportback e-tron відповідає салону A6 Avant e-tron. Різниця між салонами Audi S6 e-tron і A6 e-tron в основному відображена в матеріалах. У ньому використовується велика частина матеріалу Alcantara, включаючи центральну консоль, центральний підлокітник, дверні панелі тощо. Сидіння виготовлені зі шкіри та мають більш обволікаючі сидіння для перегонів. Дизайн інтер’єру S6 Sportback e-tron і S6 Avant e-tron також абсолютно однаковий.

● Потужність: діапазон 750 км, електрична архітектура 800 В, діапазон 310 км після 10-хвилинної зарядки

Що стосується потужності, то завдяки технології платформи PPE Audi A6 e-tron має лише 12 модулів і 180 квадратних осередків, які є більш компактними. Загальна ємність акумуляторної батареї досягає 100 кВт/год. Запас ходу A6 Sportback e-tron становить понад 750 км, а A6 Avant e-tron — понад 720 км. Двигун має максимальну потужність 270 кіловат, має задній привід, розганяється від 0 до 100 км/год за 5,4 секунди, а максимальна швидкість продуктивної моделі становить 210 км/год. Це проста у використанні електрична архітектура 800 В, максимальна потужність зарядки 270 кіловат, 310 км зарядки за 10 хвилин і SOC 10%-80% всього за 21 хвилину. Якщо це зарядна станція на 400 В, батарею на 800 В можна розділити на дві батарейні блоки для паралельної зарядки з максимальною зарядною потужністю 135 кіловат.

Audi S6 e-tron має максимальну потужність двигуна 370 кВт і максимальну потужність 405 кВт в певному режимі. Він розганяється від 0 до 100 км/год за 3,9 секунди, а максимальна швидкість становить 240 км/год. Він оснащений системою повного приводу quattro, яка покращує динаміку водіння завдяки змінному розподілу крутного моменту.

Що стосується підвіски, Audi A6 e-tron оснащений динамічною підвіскою та опціонально адаптивною пневматичною підвіскою, тоді як S6 e-tron буде оснащено адаптивною пневматичною підвіскою в стандартній комплектації. Адаптивна пневматична підвіска може зробити кращий вибір між комфортом і спортивністю, забезпечуючи чотири різні рівні кліренсу автомобіля відповідно до швидкості, особистих уподобань і конкретних дорожніх умов. У режимі низького споживання енергії підвіска опускатиме транспортний засіб на 20 мм залежно від швидкості, покращуватиме аеродинамічні характеристики автомобіля та допоможе оптимізувати споживання енергії та збільшити витривалість.

Audi A6 e-tron також має систему допомоги водієві, яка забезпечує кращий досвід водіння на основі високоточних картографічних даних і хмарних даних, а також розраховує найкращий маршрут на основі дорожніх умов. Він також може розпізнавати дорожні знаки та забезпечувати більш досконалу адаптивну круїзну систему. Він також забезпечує функції допомоги при паркуванні та функції моніторингу втоми.

Audi активно планує підкорити ринок електромобілів у Китаї. Окрім того, що FAW Audi представить глобальні автомобілі на базі платформи PPE, вона також буде проводити цілеспрямовані оновлення для задоволення потреб китайських споживачів. У майбутньому SAIC Audi також випустить спеціальну для Китаю версію автомобілів з новою енергією. Генеральний директор Audi Годноу сказав: «SAIC Audi зосередиться на дослідженнях і розробці інтелектуальних мережевих електромобілів, щоб залучити більше молодих груп користувачів. У майбутньому Audi і SAIC об’єднають свої сильні сторони в технологіях з точки зору дизайну, контролю водіння, якості, тощо, щоб створювати кращі продукти». Але на даний момент успіх Audi Q6L e-tron і A6L e-tron буде вирішальним. Те, чи вдасться зробити перший постріл, показує, чи зможе Audi закріпитися на китайському ринку електромобілів класу люкс у майбутньому.

Авто в наявності