Xiaomi aut Xiaomi SU7 Ultra – це перший автомобіль, оснащений нещодавно анонсованим V8s HyperEngine від Xiaomi.
Прототип Xiaomi SU7 Ultra оснащений трьома розробленими двигунами Xiaomi, включаючи два V8s і один V6s двигун, що забезпечує максимальну потужність в 1548 кінських сил, перевершуючи навіть самі топові розкішні спортивні автомобілі, такі як 1,479 к.с. Bugatti Chiron.
Розроблений Xiaomi HyperEngine V8s має максимальну швидкість 27 200 об/хв, максимальну потужність 578 кінських сил і піковий крутний момент 635 Нм, що робить його найпотужнішим двигуном, виробленим пекінською компанією. Крім того, Xiaomi SU7 Ultra оснащений акумулятором Qilin 2.0 високої потужності, призначеним для гонок, з максимальною потужністю 1330 кВт. Навіть при 20% SoC акумулятор може розряджати 880 кВт потужності.
Цікаво, що батареї Qilin від CATL мають хімію фосфату заліза (LFP). SU7 Ultra матиме 897V зарядку та підтримуватиме 5.2C швидкість зарядки, тобто автомобіль можна заряджати менш ніж за 12 хвилин.
З точки зору гальмування, він оснащений високопродуктивними гальмівними супортами AP Racing спеціально для гонок, з шестипоршневими кованими фіксованими супортами спереду і ззаду, і гоночними гальмівними колодками, здатними витримувати робочу температуру понад 800 градусів.
Крім того, Xiaomi SU7 Ultra використовує реверс двигуна для відновлення енергії гальма, забезпечуючи максимум 0.6G відновлення гальмівного зусилля. В умовах повного гальмування він може забезпечити гальмування більше 2.36G, при цьому гальмівний шлях 0-100 км/год становить всього 25 метрів.
SU7 Ultra може розігнатися від 0 до 100 км/год всього за 1,97 секунди і від 0 до 200 км/год всього за 5,97 секунди, досягнувши максимальної швидкості 300 км/год всього за 15 секунд. Максимальна швидкість, як повідомляється, становить 350 км/год, а вага автомобіля трохи менше 1900 кг.
Дизайн Xiaomi SU7 Ultra помітно відрізняється від стандартного SU7, що відрізняється масивним заднім крилом з вуглецевого волокна, щоб генерувати до 2145 кг притискної сили. Інша частина автомобіля також була модифікована для більшої аеродинамічної структури, включаючи додавання двох величезних передніх вентиляційних отворів та збільшення передніх і бічних спідниць.
Габарити автомобіля становлять 5260/2064/1406 мм, з колісною базою 3000м. SU7 Ultra значно ширше і довше, завдяки своїй продуктивності кузова, ніж стандартний SU7, в той час як має ту ж колісну базу.
Xiaomi прагне встановити новий рекорд у класі чотиридверних електричних седанів у Нюрбургринзі. В даний час найшвидшим електромобілем навколо Нюрбургринга є Volkswagen ID.R з часом кола 6: 05.336 хвилин. Найшвидший 4-дверний електромобіль навколо Нюрбургринга – Porsche Taycan Turbo GT з часом кола 7: 07.55 хвилин. Компанія прагне побити рекорд кола на легендарній трасі Нюрбургринг Нордшляйфе в жовтні.
В даний час Xiaomi продає лише стандартну SU7 Xiaomi в Китаї, а друга роздрібна модель проходить дорожні випробування. Китайські електромобілі, орієнтовані на продуктивність, в даний час складаються з 1247 к.с. Zeekr 001 FR і 1287 к.с. YangWang U9. Невідомо, чи буде коли-небудь сертифікований Xiaomi SU7 Ultra, але з його 1578 к.с. і максимальною швидкістю 350 км/год, він повністю перевершує вищезгадані моделі як найшвидший 4-дверний автомобіль у світі.