Новий Neta L і чому він є запеклим конкурентом для BYD Song Plus

07.03.2024

Співзасновник і генеральний директор Neta Чжан Йонг повідомив, що поставки кросовера Neta L почнуться в квітні цього року. Він буде доступний у двох варіантах EV та EREV. Позашляховик L буде конкурувати з BYD Song Plus (Seal U в Європі), оскільки Neta хоче підвищити показники продажів у Китаї.

Neta — це китайський бренд електричних електромобілів, започаткований у 2018 році компанією Hozon Auto. Його поточна лінійка складається з чотирьох моделей: Neta Aya, Neta X, Neta S і Neta GT. Серед цих моделей Neta S є повноцінним автомобілем, який випускається як у повністю електричній версії, так і в версії з подовженим запасом ходу (EREV).

У 2023 році Neta продала 127 496 автомобілів і недовиконала план продажів у 250 тис. одиниць. Недостатні показники продажів минулого року призвели до відстрочки премій персоналу. Тепер Neta дуже хоче підвищити показники продажів, і кросовер Neta L може стати її рушійною силою на місцевому ринку.

Раніше вихід Neta L на ринок був запланований на березень цього року. Сьогодні співзасновник і генеральний директор Neta Чжан Йонг оголосив у китайській соціальній мережі Weibo, що поставки цього кросовера почнуться в квітні. Фактичний запуск Neta L було відкладено, оскільки пан Чжан зазначив, що команда Neta все ще обговорює конфігурацію продукту. 

У розділі коментарів під дописом пан Чжан згадав, що варіант EREV Neta L матиме акумулятор ємністю 40,27 кВт-год від CATL. Раніше китайський регулятор (MIIT) оприлюднив два менших варіанти батареї для Neta L з подовжувачем запасу ходу: 30,1 кВт-год і 30,4 кВт-год для 164 км електричного ходу. 

Neta L — це середньорозмірний кросовер, створений на основі шанхайської архітектури бренду. Його розміри становлять 4770/1900/1660 мм, а колісна база – 2810 мм. Він на 15 мм коротший і на 8 мм нижчий за BYD Song Plus (Seal U).

Електричний варіант Neta L має один електродвигун потужністю 170 кВт виробництва CRRC Powertrain. Він живиться від акумуляторної батареї LFP ємністю 69 кВт/год від SVOLT, дочірньої компанії Great Wall Motor. Запас ходу електричної Neta L досягає 510 км в циклі CLTC. Для порівняння, BYD Song Plus EV стандартно має запас ходу CLTC 520 км.

Версію EREV до того ж електромотора додає 1,5-літровий двигун Dongfeng потужністю 67 кВт. Тут цей ДВС працює тільки як генератор, живлячи акумулятор. Як згадувалося, цей варіант матиме три варіанти батареї: 30,1 кВт-год і 30,4 кВт-год від SVOLT і 40,27 кВт-год від CATL.

Всередині Neta L має п’ять місць. Його центральній консолі характерна атмосфера Li Auto завдяки великому подвійному екрану. Він також має D-подібне кермо з перемикачем передач, тонку приладову панель. Центральний тунель виглядає досить мінімалістично з двома підстаканниками та бездротовою зарядною панеллю для телефону. Другий ряд Neta L має центральний підлокітник і відкидні столики.

Ціна Neta L поки не розголошується, але є припущення діапазону 20 800 – 34 700 доларів. Цього року Neta також випустить універсал під назвою Neta SS, перед яким також стоїть завдання збільшення продажів за кордоном до 100 000 автомобілів. Для досягнення цієї мети минулого року Neta побудувала свій перший закордонний завод у Таїланді. Тепер вони хочуть запустити виробничий процес ще й у Малайзії.

Авто в наявності