Новий Luxeed S7 від Huawei, який є конкурентом Xiaomi SU7

Сьогодні китайські ЗМІ інформують про оновлений Luxeed S7 від Huawei, який має безліч покращень, і, зокрема, усі автомобілі цієї серії тепер можуть досягати запасу ходу щонайменше 630 км CLTC.
Зараз у асортименті Luxeed S7 є п’ять моделей з офіційними цінами від 34 500 до 48 350 доларів США, що відповідає колишньому ціновому діапазону. Можливості електромобілів розширюють – вісім «чорних» технологій Huawei, включаючи інтелектуальне шасі Turing, інтелектуальну кабіну на базі HarmonyOS 4 і Huawei ADS, а також високоефективну карбідокремнієву платформу Huawei DriveOne 800V, від якої виграють усі автомобілі. Базова версія Pro значно збільшила запас ходу з попередніх 550 км до 705 км завдяки батареї ємністю 82 кВт/год. Він може додати 353 км запасу ходу за 15 хвилин і має час прискорення 5,4 секунди. Керування базується на інтелектуальній системі водіння Huawei ADS.
Версії Max додають висококласну інтелектуальну систему водіння Huawei ADS, яка використовує пристрій Lidar, встановлений на даху. Для Max+ ємність батареї зросла до 100 кВт-год, що забезпечує автомобіль 855 км CLTC і 430 км запасу ходу за 15 хвилин. У Max+ також додано підігрів, вентиляцію та масаж для передніх сидінь, підігрів і вентиляцію для задніх сидінь, а також аудіосистему, що називається плечовою подушкою.
Для S7 Max RS 4WD Performance Edition є крок назад до акумуляторної батареї ємністю 82 кВт/год, але це компенсують подвійні двигуни разом із комбінацією CDC і пневматичної підвіски. Прискорення для версії з подвійним двигуном скорочено до 3,3 секунди, однак запас ходу з меншою батареєю скорочується до 630 км, а діапазон 315 км можна досягти за 15 хвилин. Повнопривідні версії додають двигун потужністю 150 кВт на передню вісь. Також додано високоефективні гальмівні супорти Brembo, високоефективні перфоровані гальмівні диски FNC, а також двоспальне сидіння для пасажира з невагомістю, масажем, вентиляцією, підігрівом і електричним опором для ніг.
S7 Ultra — це новий автомобіль у лінійці та флагманська версія. По суті, єдина відмінність від S7 Max RS 4WD Performance Edition полягає в тому, що він повертає акумулятор до 100 кВт-год. Це дає Ultra запас ходу в 751 км і дозволяє йому досягати 375 км запасу ходу за 15 хвилин.
Надзарядка
Згідно з версією, Luxeed S7 може збільшити запас ходу на 215 км за п’ять хвилин, а споживання енергії становить лише 12,4 кВт/год/100 км. Вперше представлена технологія високовольтної зарядки SuperCharge від Huawei, яка сумісна з основними протоколами зарядки. Автомобіль використовує кілька розумних способів максимізації запасу ходу. Існує режим суперенергозбереження 2.0, який нібито може збільшити радіус дії до 10%, розблокувавши заряд усієї батареї.
Больові точки зарядки усуваються за допомогою систем автомобіля. Користувачі можуть дистанційно встановлювати час заряджання за допомогою програми для домашніх зарядних пристроїв, щоб скористатися перевагами непікових тарифів. За допомогою громадських зарядних пристроїв сторонніх виробників, які є частиною розширеної мережі Huawei, драйвери можуть підключати й заряджати без необхідності сканування кодів або використання сторонніх програм. Система також інтелектуально відстежує маршрут і залишок заряду, щоб надати своєчасні пропозиції щодо зарядки. Існує також інтелектуальна система адаптивної зарядки, за допомогою якої акумулятор може динамічно нагріватися по дорозі до зарядної станції, щоб забезпечити швидшу зарядку взимку.
Інтелектуальна система управління температурою Huawei (TMS) намагається впоратися зі зниженням запасу ходу в холодну погоду за допомогою інтелектуального керування опаленням у салоні. Система кондиціонування повітря пов’язана з датчиками сидіння, тому направляє тепле повітря лише на сидіння з пасажирами. Крім того, коли функцію підігріву керма ввімкнено разом із системою кондиціонування, вона оптимізує обігрів, щоб зменшити споживання енергії, забезпечуючи при цьому комфорт водія.
В цілому система спрямована на підтримку температури повітря в салоні автомобіля з мінімальними витратами електроенергії. Кажуть, що це зменшить споживання енергії приблизно на 15% і збільшить запас ходу приблизно на 20 км.
Huawei також впровадила в автомобіль систему керування батареєю (BMS), а також 13 шарів надійного захисту, потовщену бічну ударну балку та високоміцну ударну балку під автомобілем для забезпечення безпеки батареї. У компанії заявляють, що за останні три роки жоден з автомобілів партнерів Huawei, які використовували цю систему, не згорів.
Версії ADS
На Luxeed S7 Pro є 10 камер високої чіткості, 12 ультразвукових радарів і 3 міліметрових радарів, які забезпечують візуальну інтелектуальну систему водіння. Це дозволяє автомобілю виконувати NCA (Navigation Cruise Assist) на шосе та міських швидкісних магістралях, включно з автоматичними в’їздами та з’їздами. Відповідно до NCA він має можливість автоматично змінювати смуги руху та уникати перешкод. Система паркування не тільки забезпечує автоматичне паркування для вертикальних, паралельних і похилих місць, але також може здійснювати паркування в більш складних ситуаціях, таких як надзвичайно вузькі простори. Розпізнавання паркувального місця становить 96%, а відсоток успіху – до 95%. Висококласна система ADS додає до датчиків блок Lidar, що дозволяє автомобілю проходити Urban NCA.
192-лінійний лідар дає автомобілю максимальну дальність виявлення 250 м, що на 20% вище, ніж у середньому по галузі. Системи працюють на запобігання зіткненням. Передній AEB тепер працює від 4 до 140 км/год, бічна активна безпека — від 40 до 130 км/год, а задня підтримка — від 1 до 60 км/год з активною ідентифікацією пішоходів, транспортних засобів та інших перешкод.
Luxeed — автомобільний бренд, створений спільно компаніями Chery і Huawei, який використовує мережу магазинів Huawei для продажу. Поставки нових версій вже розпочинаються, і в Chery заявляють, що можуть спускати автомобіль з конвеєра щохвилини. Chery стверджує, що він виробляється на найсучаснішій у світі виробничій лінії, яка на 100% автоматизована для штампування кузова та використовує точність виробництва авіаційного класу з кліренсом поверхні кузова, визначеним лазером з точністю до 0,1 мм. Загалом кожен автомобіль проходить 10 000 випробувань перед тим, як залишити виробничу лінію, щоб забезпечити його якість.