Новий етап для RAV4, Highlander та Sienna: Toyota переносить розробку до Китаю

13.06.2025

Через день після того, як Toyota оголосила про альянси з Xiaomi, Huawei та Momenta для розробки автомобілів наступного покоління , ширша стратегія компанії в Китаї стає більш чіткою. Toyota розширює свою мережу спільних розробок, включивши бренд Hongqi від FAW разом із існуючими партнерами GAC та BYD. Цей зсув значно поглиблює локалізацію Toyota на найбільшому автомобільному ринку світу.

Згідно з повідомленням, спільні зусилля Toyota щодо розробки більше не обмежуватимуться серією електромобілів bZ. Основні моделі минулого покоління, такі як RAV4, Highlander та Sienna, також будуть локалізовані для Китаю, а ключові технології будуть надані китайськими партнерами. Очікується, що ці зусилля стануть основою стратегії Toyota щодо збереження конкурентоспроможності щонайменше до 2027 року.

Ця трансформація зумовлена ​​новою структурою RCE (регіонального головного інженера) компанії Toyota, запровадженою у квітні 2025 року. З моменту впровадження Toyota вже випустила кілька моделей, спеціально розроблених для Китаю: FAW Toyota bZ5 , GAC Toyota bZ3X та майбутній bZ7 . BYD постачав ключові компоненти електромобілів для bZ5, тоді як GAC відіграв важливу роль у розробці bZ3X та bZ7.

Окрім цих проектів, Toyota представить нову модель FAW Toyota, побудовану на платформі NEV, розробленій Hongqi. В рамках ширшої реструктуризації Toyota централізувала зусилля з досліджень і розробок у FAW Toyota, GAC Toyota, BYD Toyota та власному IEM (Центр досліджень і розробок інтелектуальних електромобілів) в рамках єдиної стратегії «Єдині дослідження та розробки».

Компанія GAC Toyota також оголосила про плани запуску версій Highlander та Sienna з подовженим запасом ходу (REEV) та гібридних версій із підзарядкою від мережі (PHEV). Ці розробки сигналізують про намір Toyota адаптувати нові електричні моделі та встановлені торгові марки, щоб краще відповідати очікуванням китайських споживачів.

Як повідомлялося вчора, GAC Toyota співпрацює з Xiaomi для інтеграції розумних пристроїв в автомобілі для безперебійного підключення штучного інтелекту в Інтернеті речей. Huawei надає HarmonyOS 5.0 та спільно розробляє вдосконалений голосовий асистент на основі штучного інтелекту, тоді як Momenta постачає інтелектуальну систему водіння наступного покоління, що пропонує покращену допомогу водієві та функції прогнозування.

Ця локалізована стратегія вже пришвидшила цикли виробництва продукції Toyota. Інсайдери кажуть, що нові моделі, такі як bZ5 та bZ3X, розроблялися б понад три роки без підтримки місцевих партнерів. Використання зрілих платформ партнерів, дизайну інтер’єру та екстер’єру, а також інтелектуальних наборів функцій допомогло Toyota скоротити витрати та час виходу на ринок.

Незважаючи на більшу відкритість дизайну та інтеграції функцій, Toyota залишається непохитною у питаннях безпеки. За словами джерел, близьких до команд розробників, критично важливі компоненти, такі як акумулятори, гальмівна та рульова системи, все ще повинні відповідати світовим стандартам Toyota.

Початкові відгуки ринку були обнадійливими. Протягом 40 днів після запуску було продано понад 10 000 одиниць bZ3X . Натомість, попередній bZ4X, розроблений переважно закордонною командою Toyota, мав труднощі в Китаї через низькі щомісячні продажі та обмежену популярність.

Зі зростанням кількості китайських технологічних та автомобільних партнерів, а також реструктуризованою моделлю досліджень і розробок, Toyota швидко локалізує свою лінійку, щоб залишатися конкурентоспроможною на ринку, який вимагає швидкості, можливостей налаштування та інтелектуальних функцій.

Авто в наявності