Світовий автолідер Volkswagen порадував на цьому тижні двома цікавими інфоприводами – новий, а точніше дещо оновлений ID. 4 CROZZ 2024 модельного року, а також Volkswagen вдалося знайти спосіб зробити електромобілі доступнішими. Тому занурюємося у теми детальніше.
Новації в розробках
Утримуючи стабільну конкуренцію на європейському ринку, Volkswagen визнав, що виборювати своє місце серед китайських виробників на ринку Піднебесної не так просто. Тому, співпрацюючи з компанією Xpeng, вирішив створити нову платформу для створення електрокарів більш доступними і привабливими для нових клієнтів.
Нова електрична архітектура (CEA) має зменшити витрати на виробництво “зелених” автомобілів на 40% в порівнянні з поточною платформою MEB. Вона буде використовуватися в електромобілях, таких як ID.4, роблячи їх доступними на ринку, як і автомобілі китайських брендів. Зазначається, що це буде досягнуто за рахунок зменшення майже на 30% кількості електронних блоків управління.
За інформацією Reuters, реалізація проєкту запланована до 2026 року. Саме до цього року електрокари на новій платформі, яка підтримуватиме систему допомоги водієві Advanced Driver Assistance System (ADAS) та оновлення програмного забезпечення повітряним шляхом (OTA), будуть доступні для покупців. За планами VW, першим вийде на ринок кросовер, а пізніше буде представлено ще чотири доступні моделі.
Оновлений ID. 4 CROZZ 2024
У 2024 році Volkswagen представив новий кросовер ID 4 Crozz, що доступний у трьох конфігураціях за ціною від 33 000 до 40 500 доларів в Китаї. Він зберігає дизайн поточної моделі, маючи розміри кузова: 4592 мм завдовжки, 1852 мм завширшки, 1629 мм заввишки, з колісною базою 2765 мм.
Автомобіль оснащений 19-дюймовими дисками та сукупністю сучасних систем безпеки, включаючи систему попередження про виїзд зі смуги руху, систему попередження про лобове зіткнення, активне гальмування, парктроніки з переду та ззаду, камери та панорамний люк на даху.
Модель 2024 року Volkswagen ID. 4 Crozz доступна в двох варіантах – задньопривідному та повнопривідному. Модель з заднім приводом має один двигун з максимальною потужністю 150 кВт, тоді як повнопривідна модель обладнана двома моторами загальною потужністю 230 кВт. Усі варіанти оснащені трійним літієвим акумулятором об’ємом 80,4 кВт•год. Запас ходу для моделі з заднім приводом становить до 600 км, а для повнопривідної – до 560 км. Для порівняння, минулорічна модель Volkswagen ID.4 Crozz також мала трійну літієву батарею об’ємом 84,8 кВт•год, але запас ходу залишався на тому ж рівні.