Новини навколо Zeekr – компанія нарешті йде з країни-агресорки та дивує новим електрокаром

25.06.2024

Zeekr заборонив продавати свої автомобілі у РФ та Білорусі. Варто зазначити, що Zeekr офіційно не представлений у РФ, а електромобілі китайської марки привозять туди через фізичних осіб. Що ж до Білорусі, то в середині березня електромобілі Zeekr до цієї країни почали постачати офіційними каналами. Їх продають у мінському дилерському центрі, у цих машин перекладена на російську мультимедійна система та діє гарантія.

Якщо ж РФ та Білорусь порушать цю заборону, з 1 липня Zeekr може дистанційно відключити всім ввезеним машинам мультимедійну систему, що перетворить їх на «цеглини». Точніше, їхати машина зможе, але її функціональність буде суттєво обмежена. На такий крок Zeekr пішов, вочевидь, щоб не потрапити під санкції, адже марка активно розвиває свою мережу в Європі, де бачить для себе великі перспективи. Заради цього китайці готові пожертвувати ринками країн третього світу, які стають ізгоями для цивілізованого суспільства.

Zeekr CX1E

З’явилися нові шпигунські знімки майбутнього Zeekr CX1E. CX1E, швидше за все, це лише внутрішня кодова назва автомобіля, а не остаточна назва, яка прикрашатиме його, дл дебюту цього року – попередні звіти інформують, що автомобіль може мати назву Zeekr Ark.

Позашляховик середнього розміру, якому судилося стати основним позашляховиком у лінійці Zeekr, і цей автомобіль тісно пов’язаний із Zeekr 007. Цей зв’язок поширюється на платформи, технології та дизайн. CX1E використовує ту саму мову дизайну Hidden Energy, що й Zeekr 007. Він має просту форму з відчуттям науки та технологій. Незважаючи на те, що автомобіль все ще закамуфльований, ми можемо побачити тонкі світлодіодні денні ходові вогні, а дизайн світлового блоку, ймовірно, буде дуже схожий на 007, і тому включає розумну світлову шторку. Ця 90-дюймова світлова смуга може передавати повідомлення іншим учасникам дорожнього руху за допомогою понад 2400 світлодіодних ліхтарів.

Збоку лінія талії ніби поступово піднімається до хвоста. Задня частина даху має спойлер, а двері багажника мають качиний хвіст. Ми можемо чітко бачити через типові задні ліхтарі. На шпигунських знімках салону видно великий плаваючий центральний екран і, ймовірно, РК-панель приладів. Ми також бачимо багатофункціональне кермо, як на новому Zeekr 001.

Технічні характеристики кабіни, ймовірно, будуть схожі на Zeekr 007, який має 15,05-дюймовий інформаційно-розважальний OLED-блок із роздільною здатністю 2,5K, який підтримує тристороннє обертання, вигнуту РК-панель приладів і 35,5-дюймовий проекційний дисплей. Живлення походить від чіпа Qualcomm Snapdragon 8295 з обчислювальною потужністю NPU 30 TOPS.

CX1E використовуватиме платформу Geely SEA (Sustainable Electric Architecture) і стане шостою моделлю в лінійці Zeekr. Майже напевно він використовуватиме архітектуру 800 В і двигуни з карбіду кремнію, як у 007. Для довідки, версії 007 із заднім приводом використовують двигун потужністю 310 кВт, а версії з повним приводом додають двигун потужністю 165 кВт на передню вісь.

Вибір акумуляторів також, ймовірно, буде дуже схожий на Zeekr 007, який пропонує вибір між власно розробленою батареєю Geely Golden або батареєю Qilin CATL. Батарея Golden – це літій-залізо-фосфатна установка, яка, як стверджується, використовує 83,7%. Це зарядний акумулятор 4,5C, і в 007 стверджується, що він може додати 500 км запасу ходу за 15 хвилин. З іншого боку, Qilin — це передовий акумулятор NMC від CATL, який також підтримує швидку зарядку. Очікується, що запас ходу нового автомобіля складе понад 700 км.

Fast Technology вважає, що CX1E буде конкурувати з такими автомобілями, як Tesla Model Y, Denza N7 і Ford Mustang Mach E, тому ми можемо очікувати ціни десь у діапазоні від 33 050 до 48 200 доларів США. Автомобіль повинен бути представлений до кінця року, можливо, під час автосалону в Гуанчжоу в листопаді.

Авто в наявності