Щоб краще конкурувати на новому енергетичному ринку Китаю, Audi розпочала співпрацю з SAIC для запуску нового бренду Audi у Китаї: концепт-кар AUDI називається AUDI E. Протягом наступних трьох років Audi також створить три повністю електричні моделі на основі інтелектуальних цифрових платформ.
Нове лаконічне лого з точки зору позиціонування знаходиться на тому ж рівні, що і його логотип із чотирма кільцями. Різниця в тому, що AUDI молодший, шустріший і сміливіший. Презентація більше нагадувала новий модний бренд.
Усі дизайнери та учасники проекту жили в Китаї більше двох років, щоб повністю зрозуміти китайський ринок, зрозуміти потреби користувачів, а також спілкуватися та співпрацювати з командою SAIC. Остаточний план дизайну було завершено в науково-дослідному центрі Audi у Німеччині. Під час спілкування ми дізналися, що весь цикл проектування та розробки нової моделі нового бренду становить близько 18 місяців, що принаймні вдвічі менше, ніж швидкість R&D традиційних автомобільних компаній (цикл розробки нових автомобілів традиційного автомобіля Це також близько до швидкості досліджень і розробок більшості китайських брендів. Звичайно, щоб досягти цього ритму, китайські та німецькі члени команди проекту також відчували труднощі спілкування в різних часових поясах. Зрештою, 6-годинна різниця в часі спричинила багато природних перешкод для співпраці, і вони були змушені працювати понаднормово.
Вибір фіолетового як фірмового кольору насправді є сумішшю знакового для Audi червоного (символ спорту) та синього (символ технології та інтелекту). Ми зосереджуємось на заході на третьому підземному поверсі науково-дослідного центру Audi Ingolstadt (англійська назва). Це також має дуже високий рівень конфіденційності освітлювальна частина основної продукції Audi. 150-метровий «Світловий тунель» використовується, щоб перевірити, чи достатньо вогні розпізнаються.
Керівники команди проекту відверто сказали, що першим фактором, який впливає на вибір користувачів Audi, є «дизайн», а освітлення є ключовим елементом дизайну Audi. У новій мові дизайну фари приховані в темній області, а ліхтарі на передній частині автомобіля мають багато трикутників, щоб утворити різноманітні динамічні ефекти, деякі динамічні, деякі заспокійливі, а дизайн задніх ліхтарів має аналогічна відправна точка. Єдиним візуальним елементом є світлова «AUDI», а крізь переднє лобове скло чотири сяючі «AUDI» в автомобілі також привертають увагу. Художник зі світла з гордістю сказав: Ви можете зрозуміти, що це «AUDI» за 120 метрів. Крім того, ми також бачимо з рельєфу на даху, що автомобіль буде оснащений лідаром.
Перший продукт нового бренду має форму, схожу на версію Safari, з лідаром у верхній частині, прихованими висувними дверними ручками з боків і величезним спойлером на хвості у версії safari на китайському ринку.
Екрани Dalian використовуються в автомобілі, а зовнішні дзеркала заднього виду потокового медіа використовуються в шоу-карі, звичайно, у майбутньому це буде опціонально. Стиль інтер’єру повністю схожий на домашній, і це також найбільш домашній продукт в історії Audi. Зокрема, у дверях використовується багато масивної деревини та використовується невидиме освітлення.
Оскільки він співпрацює з китайськими автомобільними компаніями і повністю орієнтований на китайський ринок, можна уявити важливість інтелектуальної частини. Кажуть, що дизайн інтерфейсу автомобіля має чіткий стиль Audi, і цього разу голосовий помічник Audi був спеціально доданий, щоб бути відносно конкретним. Невеликий РК-екран у середній частині центральної консолі служить середовищем для спілкування між асистент і автомобіль, що підтримує цілком природне семантичне розпізнавання, щодо того, чи є прорив у функціональності порівняно з минулими брендами спільного підприємства, наразі немає конкретної інформації. Що стосується інтелектуального водіння, я вважаю, що він працюватиме дуже добре, завдяки лазерному радару над головою, ви зможете зрозуміти можливості інтелектуального водіння нових енергетичних продуктів SAIC.
AUDI E має довжину кузова 4870 мм, ширину 1990 мм, висоту 1460 мм і колісну базу 2950 мм. Він працює від 100-градусної трикомпонентної літієвої батареї, архітектури 800 В, запас ходу CLTC 700+. кілометрів, а офіційний час розгону 0-100 км/год становить 3,6 секунди, оснащений подвійним двигуном спереду і ззаду, і також називається quattro. Крім того, автомобіль буде оснащений прогресивним переднім рульовим управлінням, повним рульовим управлінням і пневмопідвіскою.
Автомобіль, який зараз демонструється, все ще є концептуальним автомобілем, його серійно вироблятимуть і постачатимуть у 2025 році. Зрозуміло, що цикл досліджень і розробок цього автомобіля становить близько 18 місяців, що вдвічі ефективніше, ніж традиційні методи виробництва традиційних Удосконалення, подальше планування продукту бренду AUDI також випустить позашляховик і великий седан у майбутньому. Повертаючись до AUDI E, якщо ціна в списку починається з 250 000, ви б віддали їй пріоритет?