Нереальний, але реальний Yangwang U7 від BYD показали на загал

Чекаємо ваших звернень з будь-яких питань стосовно електромобілів.
Україна, Київська область,
9-й кілометр Бориспільської траси (мапа)
Україна, м. Київ, просп. Степана Бандери, 6 (мапа)
Понеділок – Субота: 10:00 – 19:00
Неділя: 10:00 – 17:00
Yangwang U7 від BYD позиціонується як «новий енергетичний флагманський седан за мільйон юанів». Мільйон юанів становить близько 137 500 доларів США. Він може похвалитися спорядженою масою 3,095 тони, максимальною швидкістю 270 км/год і розгоном від 0 до 100 км/год всього за 2,9 секунди.
Yangwang U7, побудований на тій же платформі e4, що й суперкар Yangwang U9, має нову систему підвіски DiSus-Z, яка замінює традиційні гідравлічні амортизатори електричними двигунами. Ця система забезпечує плавнішу їзду та можливості рекуперації енергії, дозволяючи регулювати підвіску всього за десять мілісекунд. Завдяки цим характеристикам коефіцієнт опору U7 серед автомобілів масового виробництва становить 0,195 Cd.
Візуально U7 має спільні риси дизайну з суперкаром Yangwang U9, включаючи перебільшену С-подібну фару зі світлодіодною стрічкою та ребрами на капоті. Довжина автомобіля становить 5265 мм, ширина — 1998 мм, висота — 1517 мм, а колісна база — 3160 мм, що класифікує його як великий седан D-сегменту. Його обтічний дизайн і аеродинамічні особливості, такі як більш плоска нижня область решітки радіатора та встановлений на даху блок лідара, допомагають досягти низького коефіцієнта лобового опору.
Бічний профіль U7 має чіткий A-подібний поглиблення, що звужується в лінії біля C-стійки, тоді як задні боки вищі, зберігаючи його спортивний вигляд. Двері багажника включають наскрізне світло, яке переривається логотипом Yangwang, і електрично регульований спойлер. U7 був показаний із камерою та звичайними бічними дзеркалами, що свідчить про те, що опція камери може бути зарезервована для версій з вищими характеристиками.
Усередині U7 панує розкішна та високотехнологічна атмосфера з переважною червоно-чорною кольоровою гамою, хромованими прикрасами та Т-подібним дизайном кабіни, що обертається навколо. Він включає повністю цифрову панель приладів, великий центральний екран керування та розважальний екран для переднього пасажира. Автомобіль також оснащений панорамним люком і додатковим електронним дзеркалом заднього виду. U7 оснащений чотирма електродвигунами, кожен з яких видає 326 кінських сил, що становить 1306 кінських сил. Він оснащений лезовою батареєю на 135,5 кВт/год, що забезпечує запас ходу до 800 км.
Крім того, U7 оснащено рішенням для інтелектуального водіння TianShen, що включає три лідари, п’ять радарів із довжиною хвилі міліметра та 13 камер, які підтримуються обчислювальною системою з потужністю 508 TOPS. Ця передова система підтримує NOA (навігацію на автопілоті) у місті/шосе та автоматичне паркування, забезпечуючи передові враження від водіння.
З чотирма колесами радіус повороту Yangwang U7 становив лише 4,85 метра. Краще, ніж у BYD Seagull 4,95 метра. Yangwang U7 поєднує в собі потужні характеристики, передові технології та розкішні функції, що робить його новим флагманським седаном з енергоспоживанням на китайському ринку.
Понеділок – Субота: 10:00 – 19:00
Неділя: 10:00 – 17:00
Понеділок – Субота: 10:00 – 19:00
Неділя: 10:00 – 17:00