BMW Group нещодавно представили звіт про результати діяльності за 2023 фінансовий рік і додатково презентували план випуску авто «нового покоління». Моделі нового покоління BMW будуть випущені на світовий ринок у 2025 році, і щонайменше 6 моделей будуть запущені у виробництво протягом наступних 24 місяців. Перша модель нового покоління (тобто серійна версія концептуального автомобіля BMW нового покоління X), буде вироблятися в Шеньяні, Китай, у 2026 році. Через концепт-кар BMW нового покоління та концепт-кар BMW нового покоління X компанія BMW продемонструвала своє бачення двох ключових сегментів ринку легкових автомобілів і позашляховиків.
Нове покоління моделей матиме три основні характеристики:
1) нещодавно розроблену електронну та електричну архітектуру, новий інтерфейс користувача та концепцію взаємодії людини з комп’ютером;
2) нещодавно розроблений електричний привід і акумуляторна система з високою продуктивністю та значним підвищенням ефективності;
3) Стійкість всього життєвого циклу продукту вийшла на новий рівень.
Поява нового покоління моделей знаменує собою початок третього етапу процесу електрифікації BMW і стане основою повношвидкісного просування електрифікації. Беручи до уваги ринкові умови в різних країнах і розвиток глобального ланцюжка поставок, BMW Group прогнозує, що до 2030 року на повністю електричні моделі припадатиме понад 50% глобальних річних поставок групи, і очікується досягнення сукупних поставок. понад 10 мільйонів електромобілів на світовому ринку.
Що стосується технологій акумулятора та електроприводу, моделі нового покоління використовуватимуть систему електроприводу BMW шостого покоління eDrive та літій-іонні акумулятори нового покоління, що дозволить знизити загальну вартість на 50%, одночасно досягнувши збільшення щільності енергії на 20%, збільшення запасу ходу на 30%, швидкості заряджання на 30%.
З точки зору цифрового досвіду, за допомогою концептуального автомобіля нового покоління BMW Group продемонструвала наступне покоління системи взаємодії людини з комп’ютером BMW iDrive, яка вперше буде встановлена на моделі масового виробництва нового покоління. Новий BMW iDrive пропонує користувачам інтелектуальну взаємодію людини та комп’ютера за допомогою чотирьох основних інтерактивних інтерфейсів автомобіля, включаючи: панорамний оглядовий міст BMW, центральний інформаційний дисплей, тривимірний дисплей переднього плану та нове багатофункціональне кермо. Будучи сучасною інтерпретацією традиційних принципів дизайну BMW «орієнтованого на водіння», концепція роботи BMW iDrive спрямована на відкриття нових ідей розвитку для взаємодії людини з автомобілем. BMW вірить, що автомобілі майбутнього стануть «розумними життєвими середовищем» в житті людей.
З точки зору інтелектуального водіння, функція автономного водіння BMW L3 була схвалена суворими технічними правилами Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA) у 2023 році та впроваджуватиметься у практику. У той же час команда досліджень і розробок BMW China також розпочала локалізоване дослідження та розробку автономного водіння L3, яка буде повністю готова до адаптації та застосування у Китаї відповідно до місцевих правил. У грудні 2023 року автомобілі BMW Group, оснащені функціями автономного водіння рівня L3, отримали ліцензію на тестування на високошвидкісне автономне водіння в Шанхаї.
Нове покоління моделей вперше буде вироблено на новому заводі BMW у Дебрецені, Угорщина, у липні 2025 року. Загальний обсяг інвестицій у завод перевищує 2 мільярди євро. Він відповідає концепції «ощадливої, екологічної та цифрової» стратегії виробництва BMW iFACTORY і створений спеціально для виробництва моделей нового покоління. Виробнича стратегія BMW iFACTORY — це загальний план BMW щодо майбутнього виробництва автомобілів. Наразі понад 30 заводів BMW у всьому світі перебувають у процесі трансформації та модернізації відповідно до виробничої стратегії BMW iFACTORY для підтримки швидкого розвитку бізнесу електромобілів.
У 2024 році виробнича мережа, пов’язана з моделями нового покоління, буде ще більше розширена, а інвестиції BMW Group у дослідження, розробки та капітальні витрати в автомобільному бізнесі досягнуть піку. Інвестиції в науково-дослідні розробки в основному використовуються в електрифікованих моделях, включаючи моделі нового покоління, і в цифрові інновації в автомобілях, такі як взаємозв’язок транспортних засобів, стек програмного забезпечення та автономне водіння. Велика сума капітальних витрат в основному стосується фабрик, продукції та інноваційних технологій.