Містичні історії навколо Volkswagen і при чому тут Китай

20.09.2024

Volkswagen потрапив у вирій виробничіх розбірок. Volkswagen зіткнувся з ще одним можливим закриттям заводу, цього разу в Китаї, найбільшому ринку компанії. Хоча Китай є найбільшим ринком для Volkswagen, вітчизняні виробники електромобілів поступово витісняють конкурентів.

Через уповільнення попиту Volkswagen і його китайський партнер по спільному підприємству SAIC Motor планують закрити фабрику або сповільнити виробництво. Згідно з новим звітом Bloomberg, SAIC Volkswagen готується закрити завод у Нанкіні. Джерела, знайомі з ситуацією, повідомили, що це може статися вже наступного року.

Завод виробляє автомобілі Volkswagen Passat і кілька Skoda з річною потужністю до 360 000 автомобілів. SAIC Volkswagen вже зупинив виробництво на одному заводі, а другий уповільнює виробництво з можливим закриттям.

Джерела повідомили, що виробництво на заводі в Нінбо, який виготовляє моделі Skoda, було припинено на кілька місяців і може також загрожувати закриттям.У VW China відповіли Bloomberg News, сказавши, що усі заводи SAIC Volkswagen працюють нормально відповідно до вимог ринку та прогнозів.

За даними джерел, на заводі може бути капітальний ремонт. Volkswagen сподівається переломити падіння продажів, співпрацюючи з вітчизняними автовиробниками, такими як XPeng і SAIC, щоб запустити більш конкурентоспроможні моделі для китайських покупців. Проблеми Volkswagen не обмежується Китаєм. Компанія також відчуває труднощі на внутрішньому ринку. Вперше за свою 87-річну історію Volkswagen розглядає можливість закриття заводу в Німеччині. Фінансовий директор Арно Антілітц сказав, що проблема полягає в надлишку потужностей, оскільки європейці купують менше автомобілів.

До того ж, у США зупинили виробництво Volkswagen ID.4. З’ясувалося, що примірники, зібрані на американському заводі Volkswagen, мають несправні двері: ущільнювачі дверних ручок пропускають воду, через що система дає помилкову команду на розблокування замків.

Автовиробник знає про цей дефект уже півтора року, проте розв’язати проблему досі не вдалося. З 23 вересня завод Volkswagen у Чаттанузі призупинить випуск моделі на невизначений термін. Близько двох сотень співробітників відправлять у позачергову відпустку (вони збережуть 80 відсотків зарплати), поки компанія розв’язуватиме проблему з ущільнювачами дверей.

Volkswagen вже тричі відкликав дефектні ID.4. Остання кампанія була оголошена на початку осені, торкнувся 98 тисяч машин – деякі довелося ремонтувати повторно.

Раніше повідомлялося, що Volkswagen має намір зупинити на невизначений термін або повністю закрити декілька європейських та китайських підприємств через надвиробництво. У США справи компанії теж йдуть не дуже добре: наприклад, у другому кварталі 2024 року було продано 5690 примірників ID.4, що на 15 відсотків менше, ніж за аналогічний період минулого року. І зниження попиту спостерігається другий квартал поспіль.

Авто в наявності