Mercedes-Benz розробляє нову батарею, яка не займається і дає 1000 км запасу ходу

13.09.2024

Нещодавно Mercedes-Benz і американський стартап Factory Energy оголосили про спільну розробку нової твердотільної батареї під назвою Solstice, яка може зменшити вагу батареї на 40% і збільшити запас ходу електромобілів. Очікується, що вона матиме витривалість до 1000 км. У той же час нова батарея може зберігати стабільність навіть при температурах вище 90 градусів і може знизити вимоги акумуляторної батареї до системи охолодження, вирішуючи проблему безпеки рідинних батарей.

Завдяки «проривній щільності енергії» у 450 Вт.год/кг нова технологія може збільшити запас ходу електромобілів до 80% та зменшити вагу електромобілів. Factorial прагне гарантувати майбутнім електромобілям запас ходу у понад 1100 км з одночасним зменшенням ваги на 40% порівняно з традиційними літій-іонними акумуляторами. Очікується, що серійні твердотільні батареї для електромобілів будуть представлені до кінця десятиліття.

У липні цього року Mercedes-Benz почав тестувати зразок в твердотільних акумуляторів Solstice. Factorial Energy заявила, що це перший у світі зразок твердотільної батареї, доставлений автовиробнику.

У 2021 році Mercedes-Benz уклав угоду про спільну розробку з Factorial й інвестує 200 мільйонів доларів у 2022 році для прискорення досліджень і розробок твердотільних акумуляторів. До речі, Hyundai і Stellantis також інвестували у Factorial.

Головний технічний директор Mercedes-Benz в інтерв’ю зазначив, що щільність енергії твердотільних акумуляторів на 40% вища, ніж у поточної флагманської батареї Mercedes-Benz. Батареї легші, електромобілі можуть використовувати дешевші сталеві корпуси замість алюмінієвих – це подальша економія витрат на виробництво.

Авто в наявності