Mazda EZ-6 готується зійти з конвеєра в Китаї 17 липня

10.07.2024

17 липня з конвеєра зійдуть перші екземпляри Mazda EZ-6. EZ-6 — це ліфтбек середнього розміру, який спільно розробили компанії Mazda та Changan. На основі платформи Changan EPA будуть як чисто електричні версії, так і версії з розширеним запасом ходу EZ-6.

Хоча зв’язок із Deepal SL03 дуже очевидний, ми бачимо, що Mazda EZ-6 має певний власний стиль. Найпомітніше, що автомобіль приймає передню частину Mazda з нерегулярною тривимірною решіткою радіатора та тонкими кластерами фар. Китайські ЗМІ називають автомобіль седаном, але насправді це хетчбек із піднятою спинкою та дизайном, схожим на купе, із задньою лінією даху, що переходить у двері багажника. Автомобіль має приховані дверні ручки та спортивні колеса – доступні лише у 19-дюймових. На задній панелі є наскрізне світло, яке з’єднує великі світлові кластери по краях.

Mazda EZ-6 фактично більша за Deepal SL03 (див. характеристики) і ближча за розміром до майбутнього Deepal L07. Розміри: 4921, 1890 і 1485 мм (д/ш/в), колісна база — 2985 мм. Довжина на 101 мм більше, ніж у SL03.

Знову інтер’єр значною мірою базується на донорському автомобілі Deepal, однак Mazda здається набагато витонченішою у своєму виконанні. Для водія є РК-екран приладів, а на приладовій панелі — плаваючий 14,6-дюймовий центральний екран інформаційно-розважальної системи. Ми бачимо, що інтер’єр практично позбавлений панелі кнопок на кермі.

На центральній консолі є два місця для мобільних телефонів, але, схоже, лише одне з них призначене для бездротової зарядки. За накладками розташовано тандемний тримач для напоїв, за яким слідує отвір. З фотографій здається, ніби для обшивки кабіни широко використовуються шкіра та матеріали, схожі на замшу.

Управління функціями салону здійснюється за допомогою чіпа Qualcomm Snapdragon 8155. Автомобіль оснащений аудіосистемою Sony із 14 динаміками, 64-кольоровим освітленням навколишнього середовища, передніми сидіннями з нульовою гравітацією, що означає, що сидіння можуть відкидатися до майже рівного положення, а кабіна підтримує 13 перемикань сценічних режимів. Також є панорамний дах, що не відкривається.

Наразі ми все ще не маємо інформації про ємність акумулятора чи радіус дії. Однак версія електромобіля з розширеним запасом ходу використовує той самий двигун JL473QJ від Changan, що й Deepal SL03. Пікова потужність становить 70 кВт, але двигун використовується лише як подовжувач запасу ходу. У рух колеса приводить електродвигун потужністю 160 кВт, встановлений на задній осі. У повністю електричній версії використовується електродвигун MSED04 потужністю 190 кВт виробництва Changan Mazda Engine Company Ltd, який встановлено на рідкісну вісь. І для електромобіля, і для електромобіля з розширеним радіусом дії будуть використовуватися літій-залізо-фосфатні акумулятори.

Mazda EZ-6 повинна бути представлена ​​в найближчі кілька місяців. Ціни наразі невідомі, але враховуючи те, що автомобіль більший, він має бути дорожчим до Deepal SL03, ціна якого зараз коливається від 124 900 (17 170 доларів США) до 158 900 юанів (21 850 доларів США). Автомобіль позиціонується як модель лише для Китаю та допомагає впровадити опцію EV у модельний ряд Mazda.

Авто в наявності