Kia EV3 – компактний позашляховик побачив світ

24.05.2024

Офіційно представлено новий Kia EV3, автомобіль буде побудований на платформі E-GMP, матиме архітектуру 400 В і позиціонуватиметься як електричний малий позашляховик. Дивлячись на новий автомобіль, загальний дизайн Kia EV3 продовжує попередній концепт-кар. На передній панелі використано найновіший дизайн сімейства Opposites United, який дуже схожий на стиль меншого EV5. Зокрема, фари особливої ​​форми добре впізнавані, додаючи технологічної атмосфери простій передній частині, а нижня окантовка додає нотку дикості новому автомобілю.

Збоку бічні лінії Kia EV3 більше тяжіють до жорсткого дизайнерського стилю, двокольорові накладки на бічних окантовках і дужках коліс, димчасті стійки ABC створюють ефект ширяючого даху, є дуже приваблива форма з низьким опором вітру, разом з іншими елементами, демонструють жорсткий темперамент. Що стосується розміру кузова, то новий автомобіль має довжину 4300 мм і має колісну базу 2680 мм, що позиціонує його як невеликий позашляховик. Що стосується задньої частини авто має Y-подібний дизайн задніх ліхтарів, який повторює передню частину.

Kia EV3 GT Line буде мати оновлені ​бампери та бічні пороги, щоб ще більше посилити спортивний вигляд. Він також буде оснащений новим дизайном коліс.

Що стосується інтер’єру, новий автомобіль матиме подвійний 12,3-дюймовий екран, вбудовану автомобільну інформаційно-розважальну систему ccNC останнього покоління Kia, підтримуватиме підключення до мобільного телефону та оновлення автомобіля OTA тощо. Звичайна версія буде оснащена дизайн рульового колеса з двома спицями, тоді як модель GT Line буде оснащена кермовим колесом з трьома спицями. Крім того, новий автомобіль також може бути оснащений додатковим проекційним дисплеєм HUD і буде оснащений функціями допомоги водієві рівня L2.

Сидіння в автомобілі двох кольорів, функції сидіння вбудовані в дверні ручки, а центральний підлокітник можна пересувати вперед і назад, що дуже розумно. Крім того, його задні сидіння можна повністю скласти і підтримувати функцію зовнішнього розряду V2L. Чиновник сказав, що після складання електричні велосипеди можна розміщувати та заряджати, що також є цікавою концепцією.

Що стосується потужності, новий автомобіль матиме архітектуру 400 В і матиме версію з одним двигуном і версію з подвійним приводом на чотири колеса. Для відновлення 10-80% енергії потрібно 31 хвилина. Максимальна потужність мотора повнопривідної версії становить 204 кінські сили, а ємність акумулятора — 58,0 кВт/год або 81,4 кВт/год відповідно. Його максимальний запас ходу може досягати 560 кілометрів (робочі умови WLTP). Крім того, автомобіль також буде оснащений однопедальним режимом i-pedal 3.0, який може регулювати силу відновлення для адаптації до різних стилів водіння.

Авто в наявності