Офіційно представлено новий Kia EV3, автомобіль буде побудований на платформі E-GMP, матиме архітектуру 400 В і позиціонуватиметься як електричний малий позашляховик. Дивлячись на новий автомобіль, загальний дизайн Kia EV3 продовжує попередній концепт-кар. На передній панелі використано найновіший дизайн сімейства Opposites United, який дуже схожий на стиль меншого EV5. Зокрема, фари особливої форми добре впізнавані, додаючи технологічної атмосфери простій передній частині, а нижня окантовка додає нотку дикості новому автомобілю.
Збоку бічні лінії Kia EV3 більше тяжіють до жорсткого дизайнерського стилю, двокольорові накладки на бічних окантовках і дужках коліс, димчасті стійки ABC створюють ефект ширяючого даху, є дуже приваблива форма з низьким опором вітру, разом з іншими елементами, демонструють жорсткий темперамент. Що стосується розміру кузова, то новий автомобіль має довжину 4300 мм і має колісну базу 2680 мм, що позиціонує його як невеликий позашляховик. Що стосується задньої частини авто має Y-подібний дизайн задніх ліхтарів, який повторює передню частину.
Kia EV3 GT Line буде мати оновлені бампери та бічні пороги, щоб ще більше посилити спортивний вигляд. Він також буде оснащений новим дизайном коліс.
Що стосується інтер’єру, новий автомобіль матиме подвійний 12,3-дюймовий екран, вбудовану автомобільну інформаційно-розважальну систему ccNC останнього покоління Kia, підтримуватиме підключення до мобільного телефону та оновлення автомобіля OTA тощо. Звичайна версія буде оснащена дизайн рульового колеса з двома спицями, тоді як модель GT Line буде оснащена кермовим колесом з трьома спицями. Крім того, новий автомобіль також може бути оснащений додатковим проекційним дисплеєм HUD і буде оснащений функціями допомоги водієві рівня L2.
Сидіння в автомобілі двох кольорів, функції сидіння вбудовані в дверні ручки, а центральний підлокітник можна пересувати вперед і назад, що дуже розумно. Крім того, його задні сидіння можна повністю скласти і підтримувати функцію зовнішнього розряду V2L. Чиновник сказав, що після складання електричні велосипеди можна розміщувати та заряджати, що також є цікавою концепцією.
Що стосується потужності, новий автомобіль матиме архітектуру 400 В і матиме версію з одним двигуном і версію з подвійним приводом на чотири колеса. Для відновлення 10-80% енергії потрібно 31 хвилина. Максимальна потужність мотора повнопривідної версії становить 204 кінські сили, а ємність акумулятора — 58,0 кВт/год або 81,4 кВт/год відповідно. Його максимальний запас ходу може досягати 560 кілометрів (робочі умови WLTP). Крім того, автомобіль також буде оснащений однопедальним режимом i-pedal 3.0, який може регулювати силу відновлення для адаптації до різних стилів водіння.