Geely та Volvo показали ефектний седан на платформі Zeekr 001. У Швеції відбулася прем’єра Lynk & Co Z10 – футуристичного автомобіля, який стане першим представником марки без двигунів внутрішнього згоряння, продажі чекають за місяць. Розробкою здебільшого займався холдинг Geely, але прем’єра пройшла у Гетеборзі — на батьківщині Volvo. Відомо, що Z10 успадкував у оновленого Zeekr 001 платформу з 800-вольтовою електросистемою, а колісна база залишилася ідентичною – 3005 мм.
Lynk & Co Z10 – серійна версія концепт-кара Zero дворічної давності. Довжина/ширина/висота новинки – 5028/1966/1468 міліметрам, тобто Z10 виявився більшим, ніж Zeekr 007. При цьому салони електромобілів дуже схожі: ідентичні тачскріни, схоже оформлення приладового екрану, навіть керма та кнопки електросклопідйомників зроблені за одними лекалами.
Інформація про техніку не повна. Відомо, що Lynk & Co Z10 відзначився видатною аеродинамікою (Сх = 0,198 – краще, ніж у Mercedes-Benz EQS), зберіг пневмопідвіску, а в списку опцій будуть лідари, вентильовані крісла з масажем, панорамний дах, бездротові зарядки для гаджетів і проекційний екран. Повний привід теж передбачений, розгін 0-100 займе близько 3,5 секунд, а автономність складе до 583 кілометрів.
Ймовірно, Lynk & Co Z10 успадкує начинку у Zeekr 001, але електромотори будуть перекалібровані. Очевидно, що новинка повинна бути дорожче «спорідненого» Zeekr 007, адже очікується набагато більше опцій, а в основі більш просунута версія шасі. Основними конкурентами моделі вважають Xiaomi SU7, BYD Han EV, Xpeng P7, Nio ET5 і Tesla Model 3.
Популярність нового електроседана в Китаї буде залежати від ціни і наявності характеристик. Всі подробиці планують розкрити в другій половині липня, тоді ж Lynk & Co Z10 вийде на внутрішній ринок. Цікаво, що у марки вже є схожий за дизайном і габаритами гібридний седан 07, що в продажу ще з березня.