Електрична версія седану Voyah Chasing Light — конкурент BYD Han і NIO ET7

12.02.2024

Сфера нових енергетичних середніх та великих транспортних засобів є однією з найбільш жорстко конкурентних автомобільних галузей серед китайських брендів. На додаток до сильних старих конкурентів, таких як BYD Han і NIO ET7, все більше і більше нових претендентів починають брати участь у цій галузі.

От і перший автомобіль під брендом Voyah, Voyah Chasing Light є сильним претендентом у цій галузі. То в чому його переваги?

Результати тесту чисто електричної моделі Voyah Light Chasing:

  • 0-100 км/год час розгону 4,03 секунди;
  • 00 км/год-0 ефективність гальмування 40,55 метрів;
  • Виміряний коефіцієнт досягнення чистого електричного діапазону становить 86,01%, а середнє споживання енергії – 17,32 кВт-год/100 км;
  • Швидкість 71,6 км/год

Новий автомобіль має сімейні риси Voyah, але він дарує людям більш молодіжні та авангардні відчуття. Загальний стиль також дуже простий, без зайвих вигадливих декоративних елементів, що відповідає сучасному стилю дизайну та смаку молоді.

Voyah Chasing Light 2023 повнопривідна версія з великим запасом ходу

Що стосується розмірів кузова, то довжина, ширина і висота Voyah Chasing Light складають 5088/1970/1505 мм відповідно, а колісна база – 3000 мм. Порівняно з цими моделями-конкурентами, довжина кузова має певні переваги.

Загальна форма також має спортивні характеристики, світлодіодні задні ліхтарі наскрізного типу у формі пір’я та чорні спортивні обвіси. Електричний спойлер, який може автоматично підніматися і опускатися, також є відображенням спортивних можливостей автомобіля.

З точки зору інтер’єру, новий автомобіль оснащений трьома 12,3-дюймовими центральними екранами з вбудованими розважальними функціями, такими як Tencent Video, Bilibili і QQ Music, а також підтримує управління жестами, чотиризонну голосову систему, розпізнавання обличчя та голосу. Крім того, він також оснащений проекційним дисплеєм AR-HUD, який має 60-дюймовий великий формат і може відображати 30+ категорій інформації про дорожній рух.

На додаток до потрійного екрану, є ще один екран під ним. Панель приладів може відображати певний стан автомобіля; центральний екран управління є екраном головного меню і забезпечує загальновживані супутні функції автомобіля, а також має прозоре шасі; пасажирський екран в основному призначений для розваг, надання відео, Інтернет-радіо тощо; екран під центральною консоллю в основному використовується для управління кондиціонером, сидіннями, операціями швидкого доступу до автомобіля тощо.

Передні та задні сидіння нового автомобіля просторі та зручні, з електричним регулюванням у різних напрямках, підігрівом та вентиляцією сидінь. Задні сидіння мають незалежні панелі управління, які можуть контролювати підігрів, вентиляцію, масаж і температуру кондиціонера. Деякі з задніх сидінь також обладнані підставками для ніг, і комфорт є досить високим.

Що стосується багажника, то його стандартний об’єм становить 450 л (офіційні дані), і простір в багажнику відносно рівномірний. На жаль, задні сидіння не можна скласти, тому на можливості розширення багажника це позначиться.

Що стосується потужності, то чисто електрична версія Voyah Chasing Light (параметри | запит) оснащена двомоторною системою повного приводу. Максимальна потужність переднього і заднього двигуна становить 160 кіловат (218 кінських сил) і 215 кіловат (292 кінських сил) відповідно. Загальна потужність системи становить 375 кіловат, а максимальний крутний момент досягає 730 Н-м. Запас ходу забезпечує потрійна літієва батарея ємністю 108,73 кВт-год, яка в умовах CLTC становить 730 км.

Що стосується підвіски, то новий автомобіль має передню двохважільну підвіску + задню п’ятиважільну незалежну підвіску, а також оснащений електромагнітною підвіскою CDC. Він має технологію розумного шасі 4D, яка може визначати наміри водія на основі поздовжнього прискорення, кута повороту рульового колеса та іншої інформації. І активно регулювати силу амортизації амортизатора. Крім того, його інтелектуальна система повного приводу може досягти 0-100% розподілу крутного моменту між передніми та задніми колесами.

Під час тесту на прискорення автомобіль не мав функції початку катапультування, але ковзання шин було відносно невеликим, а сплеск потужності в середній і задній частинах був дуже хорошим. У тесті на розгін на середній швидкості час розгону з 40-80 км/год склав 1,54 секунди, а час розгону з 80-120 км/год – 2,5 секунди.

Під час гальмівного тесту педаль гальма відчувалася трохи м’якою, а хід був відносно великим. Після кількох раундів випробувань на повну силу та високу інтенсивність гальмування, гальмівні колодки показали серйозний дим. Стиснення передньої підвіски більш очевидне при повному гальмуванні, але все ще є місце для покращення підтримки. Результати між кількома раундами гальмівних тестів були не дуже стабільними і сильно коливалися. Остаточний результат гальмування зі швидкості 100-0 км/год склав 40,55 м, і ефективність гальмування все ще потребує покращення.

У тесті на зіткнення з нерухомим фальшивим автомобілем (10-60 км/год) і тесті з електричним мотоциклом, що рухався збоку, автомобіль зміг ідентифікувати об’єкти на ранніх стадіях, і були підказки, такі як зображення і текст. Гальмівне зусилля було відносно стабільним і дозволило уникнути зіткнення з об’єктами. У тесті з детектором привидів для дітей автомобіль зміг розпізнати людей, але час був запізнілий, тому він не зміг стабільно гальмувати і зміг лише пом’якшити зіткнення.

На початку тесту на витривалість ми встановили економічний режим водіння, відрегулювали рекуперацію кінетичної енергії на сильну рекуперацію, встановили кондиціонер на 23 градуси за Цельсієм, а об’єм повітря – на AUTO. Тестова ділянка проходить випробування в трьох різних дорожніх умовах: на швидкісних ділянках, міських кільцевих дорогах та перевантажених дорогах відповідно до стандартів. Нарешті, тест закінчується, коли залишкова потужність або залишковий запас ходу, що відображається на дисплеї, дорівнює 0 або не відображається.

Остаточний запас ходу під час тесту склав 627,9 км. У порівнянні з офіційним запасом ходу 730 км в умовах експлуатації CLTC, фактичний виміряний запас ходу склав 86,01%. Розраховане на основі ємності зарядного пристрою та пробігу, середнє енергоспоживання автомобіля становить 17,32 кВт-год/100 км. Під час тесту з’явився запит на зарядку, коли заряд акумулятора залишився на рівні 10%, але це не вплинуло на потужність та освітлення через недостатній заряд акумулятора.

В цілому, Voyah Chasing Light є відносно авангардним і модним з точки зору зовнішнього та внутрішнього дизайну. Електричний спойлер підкреслює його спортивні якості. Чотири екрани в автомобілі мають чіткий розподіл обов’язків і насичені технологіями. Його показники розгону відмінні – 4,03 секунди; виміряний запас ходу 627,9 і коефіцієнт досягнення запасу ходу 86,01% також надають цьому чисто електричному автомобілю достатньої впевненості. Однак, автомобіль все ще має простір для вдосконалення з точки зору гальмування. Якщо гальма будуть вдосконалені в майбутньому, загальна потужність цього автомобіля все ще буде дуже сильною.

Авто в наявності