Сьогодні IT-гігант Xiaomi відкрив прийом замовлень на свою першу модель SU7. Усього за чотири хвилини електроседан отримав 10 тисяч замовлень. За 27 хвилин їхня кількість зросла до 50 тисяч. При цьому в електронний перелік бажань (такий є на різних маркетплейсах, а також Xiaomi Mall) автомобіль Xiaomi додали 100 тис. користувачів. Водночас у Китаї почали «малювати» фейкову статистику (наприклад, що 81 хвилину замовили 90 тис. авто), але Xiaomi спростувала це і закликала дотримуватись офіційних каналів інформації. Тобто, наприклад, її обліковий запис у Weibo, де публікуються всі подробиці.
Інтерес до моделі підтверджує і той факт, що:
– Онлайн-трансляцію офіційної прем’єри дивилося понад 2 мільйони людей. У Китаї Xiaomi SU7 коштує від 30 тисяч доларів. Його основний конкурент – Tesla Model 3 – дорожчий на 4 тисячі.
– Базова версія має тільки один двигун потужністю 299 к.с. Батарею можна вибирати: 73,6 чи 94,3 кВт⋅год. Запас ходу становить 700 та 830 кілометрів відповідно.
Топова версія їде на двох електромоторах сумарною віддачею 673 к.с. На 101-кіловатній батареї таке авуто проїжджає без заряджання 810 кілометрів. Електроседан набирає 100 км за 2,78 секунди.
– Серед оснащення в Xiaomi SU7 є адаптивні амортизатори, пневмоелементи у підвісці, спортивні крісла, панорамний дах, активні аеродинамічні елементи. Медіасистема – з екранами на 7,1 і 16,1 дюйма, створена на базі власної операційної системи Xiaomi. Також для електрокара розроблено оригінальну систему напівавтономного водіння.
Після прем’єри Xiaomi SU7 у Китаї було озвучено ціни на всі комплектації авто. Виявляється, Xiaomi SU7 мав бути набагато дорожчим, але втрутилася BYD. Після прем’єри Xiaomi SU7 Лей Цзюнь поділився цікавими подробицями про ціноутворення. Виявилося, що автомобіль мав бути помітно дорожчим, але подешевшав буквально за кілька місяців внаслідок цінової війни, розв’язаної BYD.
За словами голови компанії, вартість базового Xiaomi SU7 мала бути вищою на 4,15 тис. доларів, а топова версія мала коштувати 48,5 тис. доларів замість нинішніх 41,5 тис. доларів. Через ситуацію на ринку було ухвалено рішення суттєво знизити ціни, інакше електрокару було б складно конкурувати з аналогами. Також у своєму інтерв’ю Лей Цзюнь зазначив, що не уявляє, хто зараз із такими цінами заробляє на електромобілях у Китаї.