15 листопада Toyota представила в Китаї ще один концепт-кар для своєї лінійки bZ, що постійно зростає. Концепт bZ7, повністю електричний седан C-класу, ймовірно, з’явиться у серійній формі наступного року та конкуруватиме з такими автомобілями, як Xiaomi SU7, BYD Han, і Luxeed S7.
Ймовірно, автомобіль буде тільки китайським седаном. За межами Китаю Toyota має лише один повністю електричний автомобіль, bZ4X, але в Китаї модельний ряд bZ стрімко зростає, починаючи з седана bZ3 .
Цікаво, що концепт bZ7 здається ідентичним або дуже схожим на концепт Comfortable Space, показаний на минулорічному автосалоні в Гуанчжоу. Автомобіль буде вироблятися спільним підприємством GAC Toyota і, ймовірно, надійде в продаж у 2025 році.
bZ7 має витончену форму купе. Спереду є закрита лицьова частина з наскрізними ліхтарями. Подібно до цього, задня частина також має наскрізні задні ліхтарі.
Всередині країни вважається, що автомобіль відомий як Project 630D. Ще в травні GAC Group обговорила та ухвалила пропозицію щодо GAC Toyota Project 630D. По суті, це погодилося продовжити проект і загальні інвестиції в 1,588 мільярда юанів (218 мільйонів доларів США). Попереднє планування показало, що GAC Toyota має намір цього року випустити повністю електричний седан середнього та великого розміру під назвою Comfortable Space. Вважається, що bZ7, Comfortable Space і Project 630D — це один і той же автомобіль.
Зараз спільне підприємство GAC Toyota продає bZ3X і bZ4X (продаються як Bozhi 4X). З іншого боку, спільне підприємство FAW Toyota має bZ3 та bZ4X. bZ3C приєднається до лінійки FAW протягом наступних кількох місяців, оскільки вже з’явився в списку MIIT ще у вересні . Хоча bZ3X вже показаний на сторінці моделей веб-сайту GAC Toyota, поставки почнуться лише в березні.
Автомобілі bZ3X і bZ3C дебютували на Пекінському автосалоні на початку цього року та продовжують концепти, показані на Шанхайському салоні в 2023 році. Враховуючи цей період часу, bZ7 має надійти в продаж влітку 2025 року.
Починаючи з седана bZ3 , повністю електричні пропозиції Toyota у Китаї значною мірою покладаються на технологію BYD для трансмісії, використовуючи як акумуляторну батарею, так і електродвигуни BYD. Це також поширюється на bZ3C, і дуже ймовірно, що bZ7 буде таким же.
bZ7 був не єдиною повністю електричною китайською моделлю від японського виробника, показаною на цьогорічному автосалоні в Гуанчжоу; також дебютував седан Nissan N7.