Китайські ЗМІ повідомляють, що друга модель Xiaomi, майбутній SUV під кодовою назвою MX11, буде випущена в першому кварталі 2025 року. Також відомо, що серійна версія Xiaomi SU7 Ultra буде офіційно випущена в березні 2025 року.
Згідно з інсайдерським джерелом Xiaomi, позашляховик буде представлений у лютому або березні. Однак інше джерело, близьке до Xiaomi Auto, каже, що запуск SUV буде відповідати ритму запуску SU7. SU7 випущено на початку цього року 28 березня, а поставки розпочалися через кілька днів.
Незважаючи на те, що офіційно це позашляховик, стиль автомобіля дуже низький, і багато користувачів Інтернету відзначили, що форма та силует автомобіля схожі на Ferrari Purosangue. Однак також очевидно, що деякі елементи дизайну SU7 перенесені в новий автомобіль, такі як фари, суцільні задні ліхтарі, безрамні двері та напівприховані дверні ручки.
Хоча на даний момент немає дефіциту візуалізацій того, як буде виглядати автомобіль, фактичні фотографії автомобіля все ще демонструють сильно закамуфльовані тестові моделі. Нещодавно один користувач Weibo повідомив, що бачив і надав відео, на якому генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь особисто тестує позашляховик Xiaomi на шосе.
Шпигунські знімки інтер’єру показують, що новий автомобіль буде істотно відрізнятися від Xiaomi SU7, принаймні, дизайном центральної консолі. На SU7 є ряд кнопок, що йдуть вертикально з лівого боку біля водія, керуючи різними функціями, такими як спойлер і пневматична підвіска. У новому позашляховику їх немає, у нього є лише бездротові зарядні пристрої для мобільних телефонів, підстаканники та центральний підлокітник з отвором усередині.
Очікується, що Xiaomi застосує подібний підхід до ціноутворення на новий позашляховик, як і на SU7. Ціни на седан навмисно починалися нижчими, ніж на Tesla Model 3 з базовою стандартною моделлю, відповідаючи стартовій ціні на Pro, і перевищуючи її на Max. Швидше за все, ціни на позашляховики будуть відповідати цінам на Tesla Model Y. Зараз у Китаї Tesla Model Y коштує від 34 500 доларів США до 48 950 доларів США. Це означає, що початкова ціна позашляховика Xiaomi повинна бути значно нижче 34 500 доларів США).
Ймовірно, позашляховик буде продаватися навіть краще, ніж седан. У зв’язку з тим, що перша фаза заводу вже підштовхнута до постачання седана, запуск позашляховика без завершення другої фази заводу може бути помилкою. Інша можливість полягає в тому, що перша фабрика перейде на тризмінний режим, щоб спробувати максимізувати ресурси.