Dongfeng-Nissan N7 готовий стати вашим електрокаром

Чекаємо ваших звернень з будь-яких питань стосовно електромобілів.
Україна, Київська область,
9-й кілометр Бориспільської траси (мапа)
Україна, м. Київ, просп. Степана Бандери, 6 (мапа)
Понеділок – Субота: 10:00 – 19:00
Неділя: 10:00 – 17:00
13 квітня спільне підприємство Dongfeng-Nissan відкрило попереднє замовлення на електричний седан N7 — першу модель, створену на базі архітектури Tianyan. Клієнти, які внесуть депозит у розмірі 999 юанів (приблизно 140 доларів США), отримають знижку 3 000 юанів (приблизно 410 доларів) від остаточної ціни. Офіційний запуск відбудеться 27 квітня, і модель позиціюється як «найбільш сімейний» електроседан з ціною нижче 200 000 юанів (близько 27 400 доларів).
Архітектура Tianyan підтримує платформи EV, PHEV і EREV. За словами представників компанії, завдяки технології батареї CTB запас ходу збільшено на 5%.
Зовні Dongfeng-Nissan N7 успадковує дизайнерську концепцію V-Motion від Nissan: закрита передня частина, суцільна світлодіодна смуга фар, V-подібні протитуманні фари та логотип «NISSAN» посередині, що підсвічується. Профіль має форму фастбека з безрамковими дверима, прихованими ручками та великими дисками — коефіцієнт аеродинамічного опору складає лише 0,208Cd. Ззаду — суцільна смуга задніх ліхтарів із 882 OLED-елементами.
Седан позиціонується як середньо-великий: розміри 4930/1895/1487 мм, колісна база — 2915 мм. Раніше було заявлено дві споряджені маси: 1949 кг і 1962 кг.
Доступно шість кольорів кузова: синій, сріблястий, бірюзовий, бежевий, білий та чорний.
Серед ключових особливостей — розширені системи допомоги водієві, розроблені спільно з компанією Momenta. Вони реалізовані через систему камер, що дозволяє автоматичне керування в місті та на трасі, а також паркувальні функції, включаючи пам’ять місць для паркування.
Інтер’єр представлений у двох стилях: світло-сірому та «лісово-зеленому/сніжно-білому». Інформаційно-розважальна система Nissan OS працює на чипі Qualcomm Snapdragon 8295P, має голосового асистента з інтеграцією до моделі DeepSeek-R1. Підтримуються HiCar, Carlink і CarPlay.
Салон оснащено багатофункціональним кермом із двома спицями, підрульовими перемикачами, повністю цифровою панеллю приладів і 15,6-дюймовим центральним екраном з роздільною здатністю 2.5K.
«AI сидіння без тиску» мають 49 сенсорів від архітектури Tianyan — найбільше в галузі — для досягнення «адаптивної постави», за словами розробників. Також сидіння оснащено 12 точками масажу. Об’єм багажника становить 504 л.
Серед інших функцій: 256 кольорів підсвітки салону, аудіосистема з 14 динаміками, бездротова зарядка потужністю 50 Вт, подвійні підсклянники, панорамний люк і холодильник з режимами охолодження та нагрівання (від -6°C до 55°C).
Автомобіль оснащено синхронним електродвигуном з постійним магнітом потужністю 200 кВт (268 к.с.) або 160 кВт (215 к.с.), в парі з батареями LFP ємністю 58 або 73 кВт·год. Заявлений запас ходу — від 510 до 635 км (точні умови не вказані). Швидка зарядка за стандартом 3C дозволяє поповнити 400 км ходу за 19 хвилин.
Продажі Nissan у Китаї падають шостий рік поспіль. Торік Nissan China реалізувала 697 000 авто, що на 12,2% менше у порівнянні з попереднім роком. У першому кварталі 2025 року було продано 121 000 авто — падіння на 27,47%. Чи зможе Dongfeng-Nissan N7 конкурувати з аналогами, як-от BYD Han, щоб покращити показники?
Понеділок – Субота: 10:00 – 19:00
Неділя: 10:00 – 17:00
Понеділок – Субота: 10:00 – 19:00
Неділя: 10:00 – 17:00