Zeekr 7X дебютував на Chengdu Auto Show 30 серпня. Поставки на китайський ринок почнуться до кінця вересня, а поставки за кордон – протягом року.
Zeekr чітко дав зрозуміти, що 7X розроблено з урахуванням глобальних ринків. Перший середньорозмірний електричний позашляховик бренду має розміри 4825, 1930 і 2925 мм (д/ш/в). Використовуючи версію архітектури 800 В платформи Geely Sustainable Experience Architecture (SEA), автомобіль має колісну базу 2925 мм. Слід зазначити, що 7X відносно важкий, його споряджена вага становить 2298–2475 кг.
7X використовує мову дизайну Hidden Energy від Zeekr. Через передню частину автомобіля розташований інтерактивний РК-дисплей Zeekr Stargate, на який можна проектувати повідомлення та зображення. Ззаду автомобіль використовує задні ліхтарі наскрізного типу. На вибір покупців є чотири кольори: Arctic White, Dawn Brown, Nightfall Gray і Polar Night Black. Підтримкою позашляховика є 19 або 20-дюймові колеса.
Середньорозмірний позашляховик, п’ятимісний і призначений для сімей. Враховуючи габарити автомобіля, всередині повинно бути досить просторо. Є 32 відділення для зручного зберігання речей від сонцезахисних окулярів до губної помади. Обсяг багажника становить 616 літрів, чого, за словами Зікра, достатньо для кемпінгу.
Інтер’єр має досить стандартне двоекранне розташування. Для Zeekr 7X це означає великий плаваючий екран інформаційно-розважальної системи та РК-панель приладів, яка повністю інтегрована в приладову панель. Розважальна система автомобіля працює на чіпі Qualcomm Snapdragon 8295. 7X має рульове колесо з чотирма спицями, верх і низ якого сплюснуті, а низ сплющений більше, ніж верх. На кермі встановлені два коліщатка прокрутки та кілька кнопок. На відміну від попередніх моделей Zeekr, селектор приводу тепер розташований на ручці на рульовій колонці, а не на центральній консолі.
Пасажири другого ряду користуються столиками-підносами в авіаційному стилі, які складаються зі спинок передніх сидінь. Здається, моделі з найвищими специфікаціями також отримають задні розважальні екрани. Задні пасажири також отримують сидіння з підігрівом і вентиляцією на версіях з вищими характеристиками, керування якими здійснюється через сенсорний екран на відкидному підлокітнику. Є панорамний дах, що не відкривається, в комплекті з електрошторою.
У всіх автомобілях Zeekr 7X, доступних у версіях з одним і двома двигунами, на задній осі використовується електродвигун із карбіду кремнію потужністю 310 кВт. У версіях з подвійним двигуном двигун потужністю 165 кВт також додається до передньої осі, що забезпечує час прискорення 0-100 км/год за 3,8 секунди.
Всі версії позашляховика мають архітектуру 800 В і доступні акумулятори на 75 і 100 кВт-год. Менший блок на 75 кВт/год використовує батарею Golden Brick власної розробки Zeekr, вироблену дочірньою компанією Geely VREMT. Це та сама версія батареї другого покоління, яка нещодавно дебютувала в 2025 модельному році Zeekr 007, і це літієво-фосфатна батарея. Zeekr стверджує, що це найшвидша зарядка в світі, і вона може досягти 10-80% SOC за 10,5 хвилин; акумулятор має зарядку 5,5C. Акумулятор забезпечує 7X запас ходу в 605 км за циклом вимірювання CLTC. Акумуляторна батарея ємністю 100 кВт/год використовує батарею Qilin від CATL, яка є нікель-марганцево-кобальтовою (NMC) батареєю, оптимізованою для надшвидкої зарядки 5C. Це дає Zeekr 7X запас ходу до 780 км CLTC. Слід зазначити, що варіанти акумуляторів точно такі ж, як і в моделі Zeekr 007 2025 року.
Оснащений набором датчиків, включаючи Lidar і використовуючи подвійні мікросхеми Nvidia Orin X, що забезпечують 508 TOPS обчислювальної потужності, 7X повинен мати ту саму систему інтелектуального водіння Haohan 2.0, що і в Zeekr 001 і 007. Протягом наступних кількох місяців різні Оновлення надійдуть, кульмінацією яких стане можливість роботи системи «від дверей до дверей» у першому кварталі 2025 року.