У багатьох популярних електромобілів помітно знижується запас ходу при температурі повітря понад +38 °C. Дослідники з компанії Recurrent провели експеримент, щоб перевірити, як спекотна погода впливає на запас ходу електромобілів. Також експерти показали, як різна температура впливає на найпопулярніші моделі.
Як проводилося дослідження
Експерти проаналізували показники акумуляторних батарей 7500 електромобілів. Для цього вони зіставили дані з температурою повітря, яка була на вулиці під час поїздки на авто. Також аналітики вивчили, яке електрообладнання використовували під час поїздки. З’ясувалося, що воно може суттєво вплинути на запас ходу електромобіля.
Результати дослідження
При температурі повітря +24 °C запас ходу електрокарів не знижується. Це найоптимальніший показник для цього типу автомобілів.
Вже при температурі повітря +27 °C запас ходу електромобілів знижується у середньому на 2,8%. А при +29 °C цей показник досягає 3,5%.
Коли на вулиці +32 °C, електромобілі здатні проїхати на 5% меншу відстань. При температурі повітря +35 °C запас ходу знижується на 15%.
Експерти заявили, що при температурі +38 °C запас ходу може знизитися на 31%. Головною причиною є те, що власники електромобілів у таку спеку обов’язково вмикають клімат-контроль.
За словами дослідників, така сама тенденція у зміні запасу ходу спостерігається й взимку. Чим більша різниця у температурних показниках повітря та клімат-контролю, тим сильніше знижується запас ходу.
Експерти рекомендують попередньо охолоджувати інтер’єр перед поїздкою, поки електромобіль перебуває на зарядці. Так вдасться мінімізувати втрату запасу ходу.