Компанія BYD офіційно випустила Han 2025 року, пропонуючи дев’ять версій у своїх лінійках DM-i та EV. Продажі BYD Han 2025 модельного року стартують саме 9 вересня. Ціни на нові моделі PHEV коливаються від 23 300 до 31 700 доларів США, тоді як версія EV коливається від 25 250 до 33 100 доларів США. Початковий варіант PHEV тепер дешевший на 550 доларів США, ніж попередня модель, а моделі EV коштують так само. Обидві моделі мають значні оновлення в технологіях і продуктивності, спрямовані на збереження позиції Han на конкурентному ринку середніх і великих седанів.
Версії Han’s EV 2025 постачаються з кількома варіантами акумуляторів, пропонуючи запас ходу від 506 км до 701 км CLTC на повному заряді, залежно від варіанту. Ці електричні варіанти оснащені новітньою технологією лезових акумуляторів BYD, яка відома своєю підвищеною безпекою та довговічністю. Моделі EV також оснащені швидкою зарядкою, що дозволяє водіям заряджати до 80% за 30 хвилин. Що стосується продуктивності, версії EV можуть розганятися від 0 до 100 км/год за 7,9 секунди.
Ключовими особливостями автомобіля 2025 модельного року є нова силова установка DM 5.0, автомобіль, оснащений підвіскою DiSus-C, і DiPilot 300. Han DM-i 2025 року суттєво відрізняється від попередньої версії седана PHEV. Він має нову передню частину, яка в основному відповідає зовнішньому вигляду повністю електричної версії Han.
З точки зору дизайну, нові моделі Han демонструють тонкі, але сучасні оновлення. Було додано новий варіант кольору, «модний сірий», і обидва варіанти DM-i та EV тепер мають подібний зовнішній дизайн. Передня решітка радіатора була спрощена, з більш витонченим, закритим виглядом для електричних моделей, а чорний спортивний пакет підкреслює спортивну привабливість автомобіля. Розміри залишаються аналогічними попереднім моделям: довжина 4975 мм, ширина 1910 мм і висота 1495 мм у поєднанні з колісною базою 2920 мм. Споряджена маса Han 2025 модельного року зменшилася на 10 кг і становить 1860 кг. Судячи зі знімків, зроблених у дилерів, салон автомобіля 2025 модельного року вважається схожим на існуючу модель. Han оснащений 15,6-дюймовим поворотним екраном інформаційно-розважальної системи, а центральна консоль має чорний пластик.
Дивно, але в той час, коли BYD, здається, відмовляється від прикрашання своїх автомобілів логотипом Build Your Dreams, модельного року 2025, Хан все ще зберігає його. Ззаду автомобіль має наскрізний задний ліхтар з елементами китайського вузла.
Версії Han DM-i будуть оснащені системою BYD Eye of the Gods DiPilot 300 разом із Lidar, яка дає автомобілю високий рівень інтелектуального водіння. Він також буде оснащений системою підвіски DiSus-C. Це базова версія систем підвіски DiSus від BYD і інтелектуальна система керування кузовом амортизації, схожа на амортизатори зі змінною амортизацією CDC. Як повідомляється, автомобіль також отримав нову задню п’ятиважільну підвіску.
У версії Han DM-i використовується двигун 1,5T BYD472ZQB з максимальною потужністю 115 кВт. Це поєднується з електродвигуном потужністю 200 кВт. Fast Technology повідомляє, що будуть доступні версії з запасом ходу 75 км, 112 км і 160 км на повністю електричному ходу. У той же час вони стверджують, що витрата палива становить 3,9 л/100 км за вимірюванням NEDC.
З моменту запуску BYD Han чотири роки тому було продано понад 800 000 одиниць. Оскільки конкуренція з конкурентами, такими як Xiaomi SU7 і Geely Galaxy E8 , посилюється, BYD прагне зберегти лідерство на внутрішньому ринку завдяки цим вдосконаленням і зниженим цінам.