BYD береться за виготовлення акумуляторів для електричних мотоциклів

Чекаємо ваших звернень з будь-яких питань стосовно електромобілів.
Україна, Київська область,
9-й кілометр Бориспільської траси (мапа)
Україна, м. Київ, просп. Степана Бандери, 6 (мапа)
Понеділок – Субота: 10:00 – 19:00
Неділя: 10:00 – 17:00
BYD співпрацює з TAILG, китайським гігантом двоколісних мотоциклів, для розробки акумуляторів для своїх електричних мотоциклів, електровелосипедів і скутерів. За словами компанії, TAIL став першим значним виробником двоколісних автомобілів, який став партнером BYD.
TAILG оголосив про партнерство з BYD під час запуску свого продукту в понеділок. «Ми плануємо вирішувати проблеми в технології двоколісних акумуляторів і працюватимемо над налаштуванням акумуляторів BYD відповідно до терміну служби транспортних засобів, які вони живлять», — заявила компанія в прес-релізі .
Обидві компанії також зосередяться на підвищенні безпеки акумуляторів у використанні електровелосипедів, продовжує TAILG.
TAILG, як і BYD, розташована в Шеньчжені та є одним з найбільших виробників двоколісних автомобілів у Китаї. Його виробничі потужності становлять 15 мільйонів одиниць, які продаються в більш ніж 90 країнах і регіонах у 30 000 магазинах, стверджує його веб-сайт . Нещодавно компанія відкрила закордонні науково-дослідні центри у В’єтнамі та Індонезії. Основна продукція — електричні мотоцикли, велосипеди, трицикли та скутери.
BYD є другим за величиною виробником акумуляторів у Китаї після CATL. Згідно з даними China EV DataTracker, у жовтні компанія встановила 15,82 ГВт-год акумуляторів у електромобілі, що становить 26,7% ринку.
У лютому компанія BYD оголосила про виробництво безпечних і надійних акумуляторів LFP для ринку двоколісних автомобілів. «Наша місія полягає в тому, щоб дозволити людям використовувати батареї без занепокоєння», — заявили тоді в компанії, що базується в Шеньчжені.
Ця заява була зроблена після того, як 15 людей загинули і 44 отримали поранення під час пожежі в житловому будинку в районі Юхуатай в Нанкіні 23 лютого. Пожежа нібито почалася в місцях паркування двоколісних автомобілів, що викликало дискусію про безпеку електросамокатів у Китаї.
Відтоді кілька китайських міст заборонили мешканцям паркувати двоколісні автомобілі всередині будинків.
Згідно з даними Національного пожежно-рятувального бюро, у 2023 році в Китаї було зареєстровано 21 000 пожеж на електричних двоколісних автомобілях, що на 17,4% більше, ніж у 2022 році. У 2022 році було зареєстровано 18 000 пожеж на електричних двоколісних автомобілях, що на 23,4% більше, ніж у 2021 році.
Понеділок – Субота: 10:00 – 19:00
Неділя: 10:00 – 17:00
Понеділок – Субота: 10:00 – 19:00
Неділя: 10:00 – 17:00